De grote superdesuperSaw contest.

Het lijkt me duidelijk dat het gaat om kwaliteit? Want anders wint degene die de meeste 'inzendingen' had? Dat lijkt me niet de oorspronkelijke bedoeling van deze thread :)

Origineel geplaatst door Roel
:P degene met de meeste inzendingen maakt dus de meeste kans hehe

Als die inzendingen van hoog niveau waren, wel ja.
En anders niet.

Laat ik zo zeggen: als iemand 1000x had gepost, en slechts 1 track was goed (maar dan ook de beste) had deze persoon gewonnen. Maar als hij nou alleen deze track had gepost, en de 999 crap tracks niet, had hij evengoed gewonnen.

Maar Roel, gaan we nog stemmen of blijven we erom heen draaien? :duivels:

Mischien is het een goed idee om een nieuwe thread te maken met een poll.
En dan alle inzendingen nog eens een keer overzichtelijk onder elkaar. :eureka:

1. de superstring van cquence (die lijkt het best)(maja software he)
2. de superstring van roel (die komt ook aardig in de buurt)
3. de chilly versie van airwave van hanz! (die krijgt de originaliteitsprijs)

Hey Roel! Jezelf nomineren, da's toch niet sjiek! :D
Maar dankjewel voor de #3...

Persoonlijk vind ik dat inzendingen met de JP-8000/8080 worden gediskwalificeerd :o:
Ik stuur toch ook geen Van Gogh als inzending naar een wedstrijd "wie schildert het meest als Van Gogh"...
Dus... jammer THM (waren leuke inzendingen) en HansBakker (ook dank voor het starten van deze superzagende draad)

Mijn nominaties:
-die van Tom Thomas met dat lollige melodietje (en eigenlijk al zijn inzendingen 8~ )
-Blinx' Astat
-Rrrrrroel (vooruit dan maar - het lijkt het songfestival wel, incestueus gedoe! :))

De poedelprijs naar Unic met de D70 - omdat hij het blééf proberen! Het resultaat bleef ehm... smaak-afhankelijk. :)

okee okee ik nomineer mezelf niet, maar wie dan wel ;{
dat moet íémand doen ! :D

jp eigenaars mogen niet meedoen nee, het contest ging om wie er met een _andere_ synth een supersaw kon maken

haha! Ik denk dat het het toch beter is om (eventueel in een nieuwe thread) alle inzendingen netjes onder elkaar te zetten en dan een onafhankelijke jury te laten beoordelen, iig niet door de inzenders zelf denk ik. (Jammer Roel ;))

Origineel geplaatst door trancer
Dacht het niet!:kroon:

Voor 1200 Euro doe ik hem zo weg!

OK,hier mijn supersaw met softsynth
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

Origineel geplaatst door dixxy
OK,hier mijn supersaw met softsynth
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

Klinkt lekker (ik gok V-Station of Superwave trance pro) maar kan nog veel vetter hoor! :P

ik heb dit met superwave preformer gemaakt en zonder efecten of iets erbij

Ik zat in de buurt ;)
Probeer hem eens een paar keer te layeren (met wat verschillende octaven) en lekker veel fx erover, dan wordt ie al vetter.

Back