uiteraard kun je usb met/onder win98 gebruiken... (usb is niet gebonden aan een operating system trouwens...)
ff dus een usb kaartje van bijv. Sweex scoren... kaartje (2 tot 4x) zal rond de 10 oiro kosten...
er zal vast en zeker al wel een prg bestaan voor jouw'n task...
ik snap ook dat usb niet platformafhankelijk is:
waar het mij om gaat of iemand enig idee heeft hoe je usb mass storage installert op win 98, iets wat in xp gewoon standaard zit. je kan dan namelijk gewoon je mpc aansluiten een wordt ie herkent als een verwisselbare schijf... met alle voordelen van dien!
Origineel geplaatst door korgkonijn
waar het mij om gaat of iemand enig idee heeft hoe je usb mass storage installert op win 98, iets wat in xp gewoon standaard zit.
dat is volgens mij geen algemeen te gebruiken functie. Mijn digitale camera werkt ook met die compact flashkaartjes en die kon ik wel installeren onder win 98. Bij de mpc1000 kan dat (nog) niet. Je zou eens bij akai kunnen informeren.
Origineel geplaatst door korgkonijn ik snap ook dat usb niet platformafhankelijk is:
waar het mij om gaat of iemand enig idee heeft hoe je usb mass storage installert op win 98, iets wat in xp gewoon standaard zit. je kan dan namelijk gewoon je mpc aansluiten een wordt ie herkent als een verwisselbare schijf... met alle voordelen van dien!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.