Breath controlle voor Yamaha synths

Status
Please reply by conversation.
Hoi,

Ik heb nog een BC1 liggen. Ik heb er een tijdje mee gespeeld en het is wel leuk, maar gaanderwege is het in onbruik geraakt en doe er nu niets meer. Dus ... als je wil ;)

Laat het maar weten :)

Ter info: je hebt ook nog een BC-2 en BC-3

:doei:

Ik had ook die gedachte maar nu ik er een heb valt het me eigenlijk een beetje tegen.

Hij zit ten eerste niet lekker op m'n hoofd om dat aan 1 kant zo'n puntig plastic ding in je kop prikt zonder kussentje erop o.i.d.

Ten tweede vind ik de reactie te grof. te weinig lucht en er gebeurd niets, en net iets teveel lucht is weer te snel enz.
Je moet verrekte hard blazen vind ik nog (of ik moet niet zoveel roken :peukie: )

Ten derde vind ik het mondstukje irritant omdat het uit m'n mond schiet de hele tijd. Ik voel mezelf ook een beetje voor lul zitten met zo'n ding. Zou er niet mee optreden maar da's persoonlijk.

conclusie: het voordeel is dat ik m'n ene hand vrij heb, maar er zitten teveel nadelen aan vanwege de bruikbaarheid; en hierdoor verlies ik m'n concentratie tijdens het spelen. (zie bovenstaande). Met het modulatiewiel en voetpedaal kan ik nog meer expressief werken dan met dit ding. Bovendien is het nog f*cking duur ook =( +/- 75 euribeuri bij nieuwkoop

Status
Please reply by conversation.
Back