max length veranderen in logic

olaf

Ouwe rot
ik heb momenteel in logic standaard maar een bepaald aantal maten tot mijn beschikking en ik wil dit verhogen. heb de hele help shit al doorgepluisd maar kom nergens tegen waar ik dit kan instellen.

kan iemand mij helpen???

of als iemand weet hoe je de quantification-grid vergrooot ben ik ook geholpen....

Met rechts klikken en slepen in die bruine balk helemaal bovenin al geprobeerd?

Re: max length veranderen in logic

Origineel geplaatst door olaf
ik heb momenteel in logic standaard maar een bepaald aantal maten tot mijn beschikking en ik wil dit verhogen. heb de hele help shit al doorgepluisd maar kom nergens tegen waar ik dit kan instellen.

kan iemand mij helpen???

Zodra je een part versleept naar verderop in de tijd zeg maar,
dan wordt je arrange window automatisch net zolang als de plek waar je je part hebt neergezet.

Moeilijk uit te leggen, maar versleep maar gewoon een part naar verderop, dan zul je het in 1 keer vatten...;)

En als ik me niet vergis kan je de quantize grid gewoon links in het parameterschermpje van je part instellen.

Ben net bezig met mijn Apple met Logic eruit te flikkeren en over te stappen op PC/SX dus kan het ff niet checken.

Misschien dat er nog wat niet-moraalridders reageren met slimmere opmerkingen als "dat staat toch in je manual."
Want altijd van het slechte in de mens uitgaan vind ik eerlijk gezegd nog dommer als iets niet direct kunen vinden in een boek van pak hem beet 500 pagina's

Back