5 Oktaafs toetsenbord
Extra modulation wheel
Voice Expansion ingebouwd
Beschikbaar in Juli
Prijs 2.599€
Meer info:
http://www.clavia.se/News/G2XandOSX.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb hem vandaag in het echt gezien en de editor op een apple.Origineel geplaatst door The Q
3werf hulde voor de clavia cavia!
Dit is de synth waar ik al jaren op wacht, deze gaat er zeker komen in mijn studiotje en nu al helemaal omdat ik op Apple over ben gestapt!
Als het een 1 april grap is dan kom ik hoogstpersoonlijk meneer Noodle zijn Nord ... nou ja... u weet wel ... waar de zon nooit schijnt ...

Maar het is nog niet zeker dat het een productie model word..Origineel geplaatst door foton
GOED LEZEN!!!![]()
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb hem vandaag in het echt gezien en de editor op een apple.
Er zitten groene LEDjes in de modulatie wielen!![]()
).
Had je ook geen tijd om dat hier ff te melden? Dit is interessant voor mensen!Origineel geplaatst door Cheimoon
Ik een paar weken geleden al: hij stond toen al bij Feedback Rotterdam (maar ik ben er netjes vanaf gebleven want daar had ik geen tijd voor...).

Origineel geplaatst door Cheimoon
Ik een paar weken geleden al: hij stond toen al bij Feedback Rotterdam (maar ik ben er netjes vanaf gebleven want daar had ik geen tijd voor...).
Die ziet er overgins ook anders uit als op de eerste plaatjes.Origineel geplaatst door Yawgmoth
Maar wanneer komt die G2 engine nu eens in de winkel?
Origineel geplaatst door CraZ
...
De mogelijkheden van de G2 zijn écht een stuk uitgebreider en doordachter dan die van zijn voorganger. Ik ben in ieder geval erg onder de indruk. Het riante toetsenbord van de "X" (een octaaf meer dan de nordleads) spreekt mij enorm aan.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wat ik in de knoppen versie een mooie feature vind is dat de modules die je in de editor sleept, meteen onder je knoppen zitten op de synth. Dan kun je dus heel erg snel met minimale muisbewegingen je modules afstellen en configureren.
Verder is een ongelooflijk mooie feature dat je niet 8 controllers onder de toetsen hebt, maar 8*3*5 en dat is toch wel gruwelijk handig.
Een engine kopen en die dan vervolgens via een midi controller aansturen is natuurlijk mogelijk, maar dat werkt een stuk minder zowel bij het bouwen van geluiden als bij het gebruik van geluiden.
Maar goed, dat is mijn mening. Ik heb niets met toetsen, maar zou nooit voor een rack gaan.
. en aangezien 'n toesten G2 voor mij voorlopig niet te betalen is, en de G2 wel degelijk een verbetering is t.o.v. de modular 1, is de G2 rack wel de meest logische optie.