Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb je hem duidelijk niet in het echt gezien.. Dan ziet de G2 er niet uit.Origineel geplaatst door Burp
Mmm, vind deze nieuwe G2X stuk minder aantrekkelijk eruit zien, alsof die is gefotoshopt en wat gekke controllers erop, de gewone G2 is zo lekker compact, net als de ouwe NM (die nog kleiner is!).
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
...
Er zitten groene LEDjes in de modulatie wielen!![]()
Had je ook geen tijd om dat hier ff te melden? Dit is interessant voor mensen!![]()
Ja, ik dacht dat dat al wel bekend was... Maar goed, dat was dus de gewone G2, niet de G2X (hoewel dat in de winkel weinig uitmaakt; om de synth uit te proberen heb je geen 5 octaven, extra modwheels en extra polyfonie nodig, toch?).Nee, die LEDs zijn gewoon super bretsig. Meer niet.Origineel geplaatst door The Q
Waar zijn die ledjes eigenlijk voor? Aan/uit?
Verder is een ongelooflijk mooie feature dat je niet 8 controllers onder de toetsen hebt, maar 8*3*5 en dat is toch wel gruwelijk handig.
Sorry.. Ik ben wat onduidelijk merk ik.Origineel geplaatst door Sander02
Hoe moet ik dit zien? 8*3*5 controllers onder de toetsen?

Dan heb je hem duidelijk niet in het echt gezien.. Dan ziet de G2 er niet uit.

Origineel geplaatst door Saskija
Dat was dus de "gewone" G2 met een 3-oktaaf toetsenbord. Die is sinds een maand leverbaar. De G2X komt in juli uit.

Origineel geplaatst door CraZ
De G2 Engine ziet er nu opeens wat anders uit dan op eerdere foto's en plaatjes. Het 'rubberen' grijze vlak op de voorkant is verdwenen. De Engine is nu gewoon vlak van voren.. rood (dat ook) met wat donkerblauwe dingen erop..

Origineel geplaatst door fuse
Of de ontwerper is toevallig bang in het donker?
Je weet het niet!?
En wanneer stappen ze nou eens af van dat mega irritante Ikea pookje? Da's nou typisch iets wat afbreekt als je eens lomp bent tijdens het afbreken na een optreden. Of mis ik iets?
reden: op de G2 zit de pitchstick weer, en deze keer kun je er veel meer mee...