wie kan zijn s3000xl 5minuten missen

Origineel geplaatst door mikemix
misschien ook meteen een wijze les voor Akai, sjonge: duizenden van die bakken
verkocht (mag ik aannemen), uit produktie, en sim-sa-la-bim: weg orginele bin-file!!:confused:

Die Bin file is er vast nog wel, alleen (waarschijnlijk) niet in Nederland. De overhuizing naar Voermann is op support gebied niet echt soepeltjes verlopen.

Ik heb vorig jaar een epromm van Voermann gekregen met het laatste OS. Dat was al een hele toer aangezien ze hele bergen, niet uitgezochte, spullen binnen hadden gekregen. Ga dan maar eens zoeken.

Kreeg dan ook eerste een S3000 epromm i.p.v. die voor de XL.

PS: heb mijn XL daarna verkocht.

Origineel geplaatst door matrixxx
ik heb vandaag een eprom binnen gehad voor de s3000xl en ik heb via iemand uit duitsland zelfs de complete binfile kunnen bemachtigen met versie 2

nu nog er in zetten maar dat is een verhaal voor morgen

bedankt allemaal voor het meedenken en de reakties:L

Kunnen sie das bin file hier stecken?! ;)

Das ist dan eines intressantes dingentjen voor dien menschen hier!

Wellicht könte ich das eprom programieren fur all die menschen, who das eprom wollen musen :D

Eraz..

grnmppfff

Origineel geplaatst door Erazotropa
Kunnen sie das bin file hier stecken?! ;)

Das ist dan eines intressantes dingentjen voor dien menschen hier!

Wellicht könte ich das eprom programieren fur all die menschen, who das eprom wollen musen :D

Eraz..

grnmppfff

als daar dan gelijk de nieuwste update op staat,graag!!!

vanavond gaan we ff kijken als de bin file klopt en als er ook daadwerkelijk versie 2 compleet opstaat

Origineel geplaatst door r.5
Was je maar aan het jennen :duivels: waarschijnlijk is hij net iets te vaak overschreven geweest of te lang zonder stroom gezet...

dat doe je wel vaker :)

Origineel geplaatst door D-mike-E
Die Bin file is er vast nog wel, alleen (waarschijnlijk) niet in Nederland. De overhuizing naar Voermann is op support gebied niet echt soepeltjes verlopen.

Ik heb vorig jaar een epromm van Voermann gekregen met het laatste OS. Dat was al een hele toer aangezien ze hele bergen, niet uitgezochte, spullen binnen hadden gekregen. Ga dan maar eens zoeken.

Toch niet met die S3000 eprom erin?

Origineel geplaatst door D-mike-E

Neem mij niet kwalijk, maar als jij gaat verhuizen ga je mij toch ook niet de schuld geven als ik bij
jou op visite kom dat er geen bier is?:confused:

Origineel geplaatst door virkaz
dat doe je wel vaker :)
Heb je soms met mijn vriendin gesproken? :D

nou mijn sampler doet het weer na lang draaien en doen
ik moet alleen versie 2 nog uittesten en die werkt in de eerste instantie goed bij mij maar van de week gaat hij in een andere s3000xl en ik wil weten wat daar de resultaten van zijn om er 100% zeker van te zijn

als die ok zijn dan word het mogenlijk dat er voor een kleine vergoeding versie 2 eproms worden gebrand en ze worden er meteen ingezet

dat is het verhaal s3000xl

Back