G
Guest
Guest
in de thread van jochem (weer zo een die even komt kijken om zijn spullen te verkopen, maar nu zegt niemand er iets van, haha) staan naast de echt heel leuke dingen ook een aantal prettig geprijsde apparaatjes die de moeite waard zijn. ik heb geen midi, maar een goede ouwe vintage keys voor 150... die vintage keys levert echt wel veel bruikbare waar voor z'n geld. casio vz10M voor 80, een module waar je echt heel wat mee kan experimenteren en veel uit kan halen.....
en dan zag ik de braintec, toch 1 van de spannender clones uit het eerste clone-tijdperk (zeg maar, uit de tijd van b&a en de plaaggeest (hèhèhèhèhèhè - hé adriaan-tjuh, nou hoor ik die plaaggeest weer. ik horrutook, Passie!!)).
en allemaal voor weinig geld.
er staan nog wat voorbeelden, en ik zeg het maar weer 's (hoewel ik niet moet zeuren, want het zou geregeld worden in de moderators meeting van 1 november 2003): ook op zulke momenten is het jammer dat je niet kan reageren, om net even iemand een duwtje te geven in een koopje waar-ie veel plezier aan kan beleven, omdat jij je positieve ervaring met apparaat (en/of verkoper) kan delen.
nou ja: kopen die vz10m en over de rest zou ik ook maar 's nadenken!
en dan zag ik de braintec, toch 1 van de spannender clones uit het eerste clone-tijdperk (zeg maar, uit de tijd van b&a en de plaaggeest (hèhèhèhèhèhè - hé adriaan-tjuh, nou hoor ik die plaaggeest weer. ik horrutook, Passie!!)).
en allemaal voor weinig geld.
er staan nog wat voorbeelden, en ik zeg het maar weer 's (hoewel ik niet moet zeuren, want het zou geregeld worden in de moderators meeting van 1 november 2003): ook op zulke momenten is het jammer dat je niet kan reageren, om net even iemand een duwtje te geven in een koopje waar-ie veel plezier aan kan beleven, omdat jij je positieve ervaring met apparaat (en/of verkoper) kan delen.
nou ja: kopen die vz10m en over de rest zou ik ook maar 's nadenken!