leuke spullen op synthforum!!!

G

Guest

Guest
in de thread van jochem (weer zo een die even komt kijken om zijn spullen te verkopen, maar nu zegt niemand er iets van, haha) staan naast de echt heel leuke dingen ook een aantal prettig geprijsde apparaatjes die de moeite waard zijn. ik heb geen midi, maar een goede ouwe vintage keys voor 150... die vintage keys levert echt wel veel bruikbare waar voor z'n geld. casio vz10M voor 80, een module waar je echt heel wat mee kan experimenteren en veel uit kan halen.....

en dan zag ik de braintec, toch 1 van de spannender clones uit het eerste clone-tijdperk (zeg maar, uit de tijd van b&a en de plaaggeest (hèhèhèhèhèhè - hé adriaan-tjuh, nou hoor ik die plaaggeest weer. ik horrutook, Passie!!)).

en allemaal voor weinig geld.

er staan nog wat voorbeelden, en ik zeg het maar weer 's (hoewel ik niet moet zeuren, want het zou geregeld worden in de moderators meeting van 1 november 2003): ook op zulke momenten is het jammer dat je niet kan reageren, om net even iemand een duwtje te geven in een koopje waar-ie veel plezier aan kan beleven, omdat jij je positieve ervaring met apparaat (en/of verkoper) kan delen.

nou ja: kopen die vz10m en over de rest zou ik ook maar 's nadenken!

Je kunt het maar niet accepteren he. :)
Maar goed, je hebt het nu toch hier gezegd. Dat kan toch ook!

Die Braintec is inderdaad erg interessant! En hoe vaak zie je een synton vocoder?

ik vond die oberheim vcf200 erg interessant... helaas al weg =(

ennuhhhh... wanneer komt er nou duidelijkheid over het feedback gedeelte van marktplaats? ik vind nog steeds dat leo wel een punt heeft hoor. :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Je kunt het maar niet accepteren he. :)
Maar goed, je hebt het nu toch hier gezegd. Dat kan toch ook!

Die Braintec is inderdaad erg interessant! En hoe vaak zie je een synton vocoder?

die synton rekende ik al tot 'de echt leuke spullen'...
tja johnny, ik kan het niet laten, ja en nee. ik kan zeuren en ook drammen als ik denk te weten dat ik gelijk heb (wat natuurlijk hier niet van toepassing is), maar toch geloof ik niet dat dit nu hier het geval is. ik mag graag in de marktplaats posts kjiken, en meer mensen, als je kijkt naar de reacties, en vaak zou ik graag wat willen toevoegen daar, inderdaad, soms over de belachelijk overspannen prijzen die er gevraagd worden, of een beetje pesterig, dat matt second toch veeeel aardiger aan jochem om richtprijzen vraagt, dan hij soms aan anderen doet, maar ook om net even die info te delen, die daar relevant is: die vz10m bv heb ik gehad. programmeren blijft een klus, maar is wel veel makkelijker dan bijde dx7 naar mijn idee, en de geluiden die je eruit haalt zijn zeker vandaag de dag (tussen software, va en echt analoog, die 3 voeren toch de boventoon?!) een welkome aanvulling.
en het hoort niet hier, maar daar! want ook hier zouden we makkelijk een discussie over een vraagprjs kunnen opstarten die (met een beetje hulp en goede wil) behoorlijk uit de klauw zou kunnen lopen. da's 't punt niet.

en die vintage keys hè. toch zelden een sample bak gehoord, waar de moogs arps en rhodes ed zo overtuigend uitkwamen, met een paar leuke extra's. de laatste tijd durven snoodaards toch al weer 300 euro voor de gewone uitvoering van de VK te vragen, dan is 150 knap.

shit, ik zou haast alle ouwe zooi verkopen en opnieuw beginnen met een vintage keys vz10m en nog wat (iemand een toetsenbordje te koop?) beetje schilderen ernaast.....

Origineel geplaatst door koediman
ik vond die oberheim vcf200 erg interessant... helaas al weg =(

je moet een ander ook wat gunnen ;-)

Origineel geplaatst door Leo
ik mag graag in de marktplaats posts kjiken, en meer mensen, als je kijkt naar de reacties, en vaak zou ik graag wat willen toevoegen daar, (...) of een beetje pesterig, dat matt second toch veeeel aardiger aan jochem om richtprijzen vraagt, dan hij soms aan anderen doet

Dit helpt je standpunt natuurlijk niet echt; is dit niet juist één van de redenen geweest om reageren in de Marktplaats uit te zetten? En de meeste mensen zitten er ook helemaal niet op te wachten dat iemand komt vertellen dat de prijs veel te hoog is (als iemand van plan was die prijs te betalen en jij komt er nog net tussendoor om te zeggen dat het teveel is dan maak je geen vrienden bij de verkoper...).

Of was dit het onderwerp niet? ;)

Origineel geplaatst door Cheimoon
Dit helpt je standpunt natuurlijk niet echt; is dit niet juist één van de redenen geweest om reageren in de Marktplaats uit te zetten? En de meeste mensen zitten er ook helemaal niet op te wachten dat iemand komt vertellen dat de prijs veel te hoog is (als iemand van plan was die prijs te betalen en jij komt er nog net tussendoor om te zeggen dat het teveel is dan maak je geen vrienden bij de verkoper...).
Of was dit het onderwerp niet? ;)

het zal inderdaad niet echt helpen, maar het is wel eerlijk hè?!
en over die prijscommentaren is ook al veel gesproken en ik zie het zo: we zijn 1 forum met veel leden, wat denk je hoe een koper zich voelt als hij er na een week achterkomt dat hij veel te veel heeft betaald op een forumaanbieding, terwijl zijn mede-forumleden (wij wisselen relevante informatie uit en helpen elkaar!!) hem niets hebben gezegd? dat is de andere kant.
het gaat er niet om, verkopers dwars te zitten, maar gewoon zonder aanziens des persoons extra info, bv ook over vraagprijzen, te verschaffen aan medeforumleden. mijn sympathie ligt niet direct bij de aanbieder die hoopt op het forum iemand te treffen die bereid/ of onwetend genoeg is om een (te) hoge prijs te betalen). (of kapotte spullen te dumpen.)
ik was er hier zeker niet bij vanaf het begin, maar kan me de tijd wel herinneren, dat ik hier op hetforum dingen durfde opsturen voor er betaald was, dat mensen niet zeurden om rembours maar best vooruit wilden betalen, dat je kortom van veel mensen redelijk wist, wat je aan ze had. en dat kwam ook door al die extra info (positief en negatief) die opdook in de verkoopthreads.

Origineel geplaatst door koediman
je weet nou waar je'm kwijt kan he! :D

nee nee, ik ben hier zelf zééééér blij mee. maar je weet wel, mocht-ie ooit weer hier op het forum te koop komen, kan je me aan de prijs houden die ik er voor betaald heb. niet vergeten.

Back