Nieuwe Track; Deeper Love

Ik vind het zeker wel vet klinken!:dj:
Heb er weinig op aan te merken!
Hij is lekker opzwepend. kan over de mix niet echt iets zeggen doordat het 96kbps is...Door de slechte geluidskwaliteit wordt het een beetje een mengelmoesje...
:okdan: (al duurt hij wel lang zat)

Hij klinkt wel lekker,

persoonlijk vind ik die vocal en die organ een beetje jammer, kun je beter weglaten naar mijn idee.
Ik zou zelf wat wazige effecten erin gooien en misschien een "donkere gefilterde vocal", om het nummer lekker duister te maken.

mja, ik hou nou eenmaal een beetje van duister :)

Ok dan even flink uit je dak gaan.
Stroboskoop licht pilletje en gaan met die banaan.
tja dat is wel heel anders dan het orgineel.
Het orgineel is niet meer herkenbaar op de sample na.
Deze is echt geweld aan gedsan zo niet te zeggen verkracht.
Maar dat was denk ik ook niet de bedoeling.
Als de orgel het eertse keer komt klinkt het niet lekker kan je beter er uiithalen terwijl even verderop de sample van de orgel er wel weer in past.
Wel lekker hoor. Ik vind het wel iets lang maar wat maakt dat uit al sje er op de dancevloer op uit je dak gaat . Dan kan ie niet lang genoeg duren.

Begon lekker tot ik hoorde waarvoor ik al bang was. Het gebruik van deze sample is naar mijn mening not done!

Gewoon een klassieker... dus afblijven is mijn reactie. Als het nu een totaal andere genre zou zijn dan zou je er nog over na kunnen denken (bijvoorbeeld een stukje Doors in een Hip Hop plaat, en dan niet te herkenbaar). Maar dat is in dit geval ook niet zo.

beats doen me een beetje denken aan marco v - godd...dat lijkt me een compliment :okdan:

ik stoor me ERG aan het feit dat de vocal op een totaal andere toonsoort zit dan de rest zoals de pianostab...

hou er ook rekening mee dat je vocal sample je "troef" is en die wordt er veel gebruikt...doet een beetje nineties aan daardoor. Vind de orgelsound erg naar...dit vraagt veel meer om synthsounds vind ik

ok dan...de meesten van jullie vinden het orgeltje en de vocaal niet passen in het nummer...
Ik vond het wel catchy..
Maar ik zal de track een keer opnieuw arangeren en de vocaal en orgel eruit laten..

Resultaat horen jullie binnekort wel.

Mvg,

Bjorn

Bedankt voor het commentaar :halleluja

Back