[track] Toen de trein ontspoorde vlogen er 6 pringles door de lucht

6 pringles ?

pringles-02.jpg

Ik vind 'm zeer fijn :okdan:

melodie doet mij een beetje denken aan Boards of Canada.

lol six track :D

leuke track, drums klinken goed, geluidjes ook , vind de arpeggio iets minder erbij passen, iets te computerachtig klinken.

fresh beats....

vind de arp op 00.32 een beetje vreemde melodielijn hebben,ik zou er ook wat meer mee freaken (fx)
Beats is absoluut je sterke kant, vind de rest erg rommelig klinken maar dat komt door de melodie denk ik

wel leuk is dat je hoort dattie van jou is! :biertje:

Origineel geplaatst door hansbakker
fresh beats....

vind de arp op 00.32 een beetje vreemde melodielijn hebben,ik zou er ook wat meer mee freaken (fx)
Beats is absoluut je sterke kant, vind de rest erg rommelig klinken maar dat komt door de melodie denk ik

wel leuk is dat je hoort dattie van jou is! :biertje:

dat mijn melodieën meestal nogal raar overkomen weet ik wel. maar ik hecht veel belang aan
mijn melodieën en probeer altijd met iets orgineels te komen. de meeste melodieën zijn al ooit
wel eens bedacht dus probeer ik het wat anders. :D
ik denk dat je de track een paar keer moet beluisteren.

doe ik zeker, de vorige geposte track (ben de naam ff kwijt) vond ik ook na iedere keer luisteren lekkerder!

Re: [track] Toen de trein ontspoorde vlogen er 6 pringles door de lucht

Origineel geplaatst door isnieZot
[
en probeer ook eens te raden van welk forumlid die stem is. (niet van mij)

6 track?

Re: Re: [track] Toen de trein ontspoorde vlogen er 6 pringles door de lucht

Re: Re: [track] Toen de trein ontspoorde vlogen er 6 pringles door de lucht

Origineel geplaatst door chrizz
6 track?

yup

Toffe track! Lekker breakbeatachtigrollend :)

Ik vind die melodienen wel ok hoor! Je zorgt er in ieder geval voor dat ze niet de hele dag in je hoofd blijven zitten :D
De mix mag van mij wat meer bass hebben, of ietwat minder schel. (vooral op het laatste gedeelte). Maar dit kan ook aan mijn koptelefoon liggen (die sinds een tijdje niet meer zo linear lijkt te klinken als eerst..)

vind'em geweldig...

:okdan: :okdan: :okdan:

psychisch dit.. vind de beat net als sommige hier ook lekker rollen. de melodylijn een beetje flauw om eerlijk te zijn en de mix wel weer lekker klinken. nou maar hopen dat ik niet met pringles in de trein kom te zitten want dan moet ik hier aan terug denken :D

lekkahlekkahlekkah

lekkahlekkahlekkah

fGoed werk kerel lekker drumloopjes lekkeremelodietjes keep on the good work:biertje:

Back