[CubaseSX2] Mixdown exporteren

Javascript

Amsterdam West
Hoi,

Ik heb een Terratec dmx 6fire, AMD 2400+ Win XP, 512mb DDR..

Ik heb een project met verschillende tracks gemaakt, waar ik graag een mixdown voor wil hebben (wav, mp3 etc)
Maar telkens als ik ga naar File->Export->mixdown-> welke extensie ik ook kies, ik krijg steeds een foutmelding in een popupje:

An Error occurred during the export

Veel wijzer word ik er niet van...heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Re: [CubaseSX2] Mixdown exporteren

Origineel geplaatst door Javascript
Hoi,
Ik heb een Terratec dmx 6fire, AMD 2400+ Win XP, 512mb DDR..

Daar zal het niet aan liggen... Eerder aan een softsynth... Zet ze eens 1 voor 1 uit en probeer het dan steeds... Als het opeens gaat werken heb je je defecte softsynth gevonden...

wat bedoel je daar precies mee???en waar en hoe kan ik ze uitschakelen??

sorry voor de n00bheid, maar ben echt nieuw op sequencing gebied

euhm ja, maar dan had ik ook geen topic geopend...

bedankt voor je ehm duidelijk antwoord Roel

Origineel geplaatst door Javascript
wat bedoel je daar precies mee???en waar en hoe kan ik ze uitschakelen??

Origineel geplaatst door Roel
-h-a-n-d-l-e-i-d-i-n-g-:eureka:

Dat laatste kan ik in dit geval zeker beamen :stupid Ik dacht dat m'n antwoord niet duidelijker kon eigenlijk 8)

Succes iig!

ik wil niet heel vervelend doen, maar is het zo moeilijk om een antwoord op een vraag te geven? Ik wil het best opzoeken maar steeds komen met een een reply als ' handleiding' bladiebla...is ook erg overhyped. Ik zit nu op m'n werk, geen handleiding hier...ik remote naar m'n bak thuis...wil exporteren zodat ik mijn collegas mijn muziek kan laten horen.

Ik hoop dat er ' wel' iemand op het forum is die een antwoord kan geven :)

op elke track zit een muteknopje :)
als je nu 1 voor 1 je tracks uitzet totdat je hebt vastgesteld welke track(softsynth) de foutmelding veroorzaakt, kun je uiteindelijk alleen _die_ track weglaten en alsnog goed exporteren. bedoelde almeros hierboven geloof ik..

Laatst gewijzigd:
yeah

yeah

Toch bedankt voor de replies, maar dat was niet de oplossing...

het klinkt heel erg stom maar de pointer...ofzo :?...stonden omgekeerd en het balkje was rood...heb het blauw gekregen en het exporteert !!!!

yeahh

@Roel: Klopt ja ongeveer... maar ik bedoelde eigenlijk nog het aan/uit zetten in de 'VST Instruments' sectie...

@Javascript: Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik snapte niet wat je niet aan m'n uitleg kon snappen :confused: Maar trouwens wel duf dat Cubase door die pointer op z'n muil ging... maar mooi dat het nu werkt!

En nu je het er toch over hebt... snapt iemand het nut ervan dat je die pointers verkeerdom tegenover elkaar kan plaatsen? Ik niet :)

Origineel geplaatst door Almeros

En nu je het er toch over hebt... snapt iemand het nut ervan dat je die pointers verkeerdom tegenover elkaar kan plaatsen? Ik niet :)

zal wel iets met het loopen te maken hebben. Ik ben in ieder geval benieuwd wat er gebeurd als je die locators andersom zet en je zet de loop functie aan. Gelijk thuis even proberen........

Stel je hebt 1 2 3 4

je maakt 2-3 rood...betekent het dan dat ie van 1 naar 4 gaat???

ok dan helder!!! Thx...:)

Re: antwoord:

dus als je locator2 voor locator1 plaatst, slaat ie dus een stuk over....

Klinkt plausibel... :) Kzal het eens testen. Maar afgezien van 'een' nut, snap ik nog steeds het nut niet ;) Maar das persoonlijk...

nou dat toch ideaal als je een stuk uit je arrangement over te slaan om te kijken hoe iets klinkt . niet dat ik het gebruik :D

dus als je locator2 voor locator1 plaatst, slaat ie dus een stuk over....

Uh, well... ik heb het geprobeerd onder SX 1... en daaronder werkt het iig niet. Dus het lijkt nog steeds nuttelozer dan nutteloos te zijn...:confused:

hee das erg raar/goedkoop/whatever?

mijn ervaring is met logic en die doet wel netjes stukje overslaan, dacht dat cubase dat ook wel kon?
moet je wel netjes de loop-functie aanzetten natuurlijk (just in case)

Back