nummer als .wav opslaan in fruithyloops, mist soms een basnootje?!?!

Unic

El Musica
nummer als .wav opslaan in fruithyloops, mist soms een basnootje?!?!
heel apart...

de wasp baslijn vergeet soms 1 nootje, 2 noten in een heel nummer ongeveer, als ik hem opsla als .wav

waar kan dit aan liggen???

Iemand?:)

Hmm, zelf geen last van gehad omdat ik die wasp nog niet gebruikt had, in mijn laatste nummer waar ik nu mee bezig ben wel, dus ik ga eens ff testen of die het bij mij wel goed doet.

erg apart allemaal:)

het is oo alleen de wasp:)

als ik het kanaal kloon doet ie het ook niet goed...maar miste daarna minder noten, dus kom nu op 2, daarvoor miste ik er meer. en als ik er een extra basijn bij doe die op de foute plek een extra noot pakt, hoor ik hem ook niet...

RRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRR. hehehe

ik gok op matige programming van dat apparaatje... ik heb er zelf ook last van gehad :) soms is het best irritant!!!

anyway niets aan te doen.. alle opties bij renderen aangevinkt maar geen verschil... zal dus wel aan FL/wasp liggen :)

Als je de FX spoor solo luisterd heb je dan hetzelfde probleem ???

Origineel geplaatst door REY
Als je de FX spoor solo luisterd heb je dan hetzelfde probleem ???

Als ik de bewuste partitie alleen als wav opsla is er niks aan de han...

EN opnemen met cooledit is een slechte manier.

Ik sla gewoon 1 enkele basnoot op en plaats die er later in in cooledit:)

Maar goed, het is dus een bekend probleem!!

tnxx

FL Loops Rewire----> Sonar --->insert new audio track-----> nieuwe audio track instellen op in en out van je geluidskaart--------->record------> jammen maar: neemt alles rechtstreeks in audio op, met alle tweaks, pattern wissels, mute, unmute, live gespeelde lijnen, de effecten etc.... al wat je hoort wordt opgenomen -------> opslaan in mp3, of wav.

Werkt prima!

Take care

EF

Origineel geplaatst door EternalFall
FL Loops Rewire----> Sonar --->insert new audio track-----> nieuwe audio track instellen op in en out van je geluidskaart--------->record------> jammen maar: neemt alles rechtstreeks in audio op, met alle tweaks, pattern wissels, mute, unmute, live gespeelde lijnen, de effecten etc.... al wat je hoort wordt opgenomen -------> opslaan in mp3, of wav.

Werkt prima!

Take care

EF

best een aardig idee:) bedankt voor de tip:eureka:

Alleen niet voor mij van toepassing....:D
1. mijn muziek leent zich er niet voor.
2. mijn pc kan niet alle fx laten horen als ik afspeel. Hij neemt wel alles mee als ik het op wav op sla, omdat mijn processor dan niet ook alle geluiden real time hoeft te genereren:)

ff wachten dus op andere pc:)

Ik weet effe niet meer of dit mogelijk is in Fruityloops, maar als je nou een aparte wav-file
maakt van je track behalve de basslijn en een aparte wav-file van alleen die wasp-bass?

Die 2 wav-files kan je vervolgens in een multitrack tooltje weer onder elkaar zetten
(wavelab audiomontage ofzo).

Misschien verhelpt dat het probleem met de missing notes.

Back