• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hohner Pianet T, Pearl DRX-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Hohner Pianet T, Pearl DRX-1

Hohner Pianet T 125 euri

Inclusief originele standaard.

Vorige keer uit de verkoop gehaald omdat ik dacht dat het ding het niet deed, maar dat blijkt nu een verrot gitaarsnoer te zijn :stupid

Ik gebruik 'm nu alleen als bijzettafel, dus mag weg.

Pearl DRX-1 125 euri

Hangt nu ook bij mijn muzikale partner in crime in het rack, dus mag bij mij weg.

Boemtsjak:
Analoge 19" drumbak met 5 geluiden: Bass Drum, Snare, Tom 1, 2 en 3. De volgende parameters kunnen per geluid gewijzigd en in één van de 8 patches opgeslagen worden: pitch, bend, osc/noise mix, over tone, attack, filter, decay, level. Elk geluid heeft z'n eigen trigger input met sensitivity regeling, er zit geen MIDI op (je kunt de geluiden bijvoorbeeld triggeren met de trigger outputs van een TR-606 of TR-808 of met de individuele audio outputs van de TR-707). Klinkt als een Pearl Syncussion, maar is alleen wat minder diep te editten wat de parameter waarden betreft.

Eventueel (in)ruil:
WSA1r, Quiklok RS-510, behuizing met voeding voor Concussor of MOTM, Concussor modules, en ander geinig modulair speelgoed.

Pof!

De befaamde Syncussion klank die bijna niemand kan vinden in een 19" rackbehuizing met geheugens...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back