Thanks voor de tip, maar ik doe helaas niet aan e-bay. Geen kredietcard en hoogst wantrouwelijk tegenover schemes als pay-pall en uberhaupt dingen per post laten komen zonder te weten of het echt aankomt of het ding het doet en of die het vervoer wel overleeft etc.etc.etc.
Heej jongens denk ook nog aan mij! Ben ook nog steeds op zoek naar ééntje..
Maar ik wil hem ook liever ophalen dan laten versturen... ik heb nog steeds spijt van die ene keer dat ik hem te koop zag op marktplaats... ging toen weg voor 700 euro, dat was echt een goeie prijs!
Origineel geplaatst door Mennomoog Heej jongens denk ook nog aan mij! Ben ook nog steeds op zoek naar ééntje..
Maar ik wil hem ook liever ophalen dan laten versturen... ik heb nog steeds spijt van die ene keer dat ik hem te koop zag op marktplaats... ging toen weg voor 700 euro, dat was echt een goeie prijs!
Oh, JIJ was degene die hem heeft gekocht!!???? Heb je me nooit verteld!!! You bastard!
Het was toch één of andere gitarist die hem verkocht? In ieder geval had ie niet zoveel verstand van het apparaat, geloof ik? Maar wel lief dat je nog aan me denkt
Origineel geplaatst door Mennomoog Het was toch één of andere gitarist die hem verkocht? In ieder geval had ie niet zoveel verstand van het apparaat, geloof ik?
Het was een saxofonist. En toevallig ben ik dat ook . Dus heb ik zo mooi wat van de prijs kunnen afdoen. Hij wist er inderdaad niks van. Hij had wel een heel mooie Rhodes staan ook. Maar van synths had hij echt geen verstand.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.