[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Zoidsity
Ssja, dat heb je met maar 2 digitale Grooveboxen... ;)

Maarre.. die naamkaartjes HADDEN wel leuk geweest.. Ik ken nu alleen Mono-poly, Imipolex en MIDIoot van gezicht..
Voor de rest zou ik ECHT niet weten welke Lid bij welk hoofd hoort.. :o:

Maar er zijn ergere dingen.. :D

btw, Mono-poly & crew : klasse! :biertje:
Volgende keer langer? 8~

Zeg! Heb ik urenlang voor niks rondgelopen met mijn avatar op mijn BUIK geprint. Nou kan mijn buik nog groeien zag ik, maar toch :)

was idd leuk, volgende keer misschien wat eerder optredens ofzo of ik kom gewoon om 1600 ipv 1400 is anders te lang wachten na 20 keer de zaal uitgeprobeerd te hebben hewb je t wel gehad desondanks niettemin erg leuk al die gezichten bij die schuilnamen.

Origineel geplaatst door wesko
Zeg! Heb ik urenlang voor niks rondgelopen met mijn avatar op mijn BUIK geprint. Nou kan mijn buik nog groeien zag ik, maar toch :)

Nou ja, voor niks? Ik weet nu tenminste dat jij degene bent die bij de foto's op de CS-80 speelt.:biertje:
Groeten van de kerel die zelf, al spelend op de Korg PS, op de eerste foto van Ridzert staat in de foto's-thread.

Origineel geplaatst door Hover
Hoe bedoel je ? :D

Gewoon verslaafd aan dat geluid... polyfone aftertouch heeft zelfs mijn piano niet! En die toch minstens 4x zo zwaar (lees: 4x oneindig).

iedereen die heeft georganiseerd, meegeholpen, aanwezig is geweest enz. bij deze hartelijk bedankt!!!!
het was een enorm enerverende, leerzame en inspirerende dag.
tot de volgende keer!
(hopelijk is die snel :duivels: )

damn wel jammer dat ik maar even kon blijven, had hier nog uren kunnen ronddwalen....

Hier zijn nog wat foto's van de meeting te vinden.

Origineel geplaatst door Pjotr G
hehe ik denk dat je manvsmachine bedoelde. Niet gek dat t gevolg een strijd was tussen man en machine.
Viel toch wel mee die strijd. :D .
Was meer een strijd tussen mij, roel, pjotr en C738 welk apparaat het hardste kon.

top 4
1. 909
2. EA-1
3. polymorph
4 XL-7

:8)

Hey komt er nog een nieuwjaarsmeeting?
Endhoven was erg ver vorig jaar. Dit jaar in winschoten?

-C-

Regel maar een Café C. :)

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Trouwens, dit was de SF meeting in Japan. :D

:dubbel: Japaners kopiëren ook alles !! (en verbeteren 't gelijk ook ff..)

He, SF meeting in Japan?
Heb eigenlijk wel zin om er de volgende keer erbij te zijn. ;)

Japan? ow ik wil ook mee

maarre... als er weer 1 komt hier in NL.. please let me know.. lekker centraal.. utrecht of zo.. :D

Bericht door een moderator:
De volgende synthforum meeting is niet eerder dan 2006. M.a.w. om het jaar een meeting waarbij facaliteiten zijn om veel gear mee te nemen. Dit jaar dus even wat in de diverse kroegen afspreken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back