Synth Meeting Den Haag!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Het komt steeds dichterbij.. en de geruchten beloven iets van historische proporties: de Synth Meeting 2004. Georganiseerd door het Gemeentemuseum Den Haag. Gesponsord door een aantal grote namen uit de Nederlandse Synthesizer-wereld. Synthforum.nl zal natuurlijk niet ontbreken!

Als lid van synthforum.nl bestaat er de mogelijkheid je via deze site te registeren voor de Meeting. Tevens kun je opgeven of je eventueel apparatuur beschikbaar wilt stellen voor de tentoonstelling. Als je bereid bent om op ander gebied een handje mee te helpen, kun je dit ook aangeven. Dus.. draal niet langer.. en geef je op!

Verdere details over de meeting volgen zodra ze er zijn. Mensen die gear beschikbaar willen stellen, zullen daarover nog persoonlijk bericht krijgen.

Ola!

Ik zie dat wat mensen het formulier op een onjuiste manier gebruiken. Dat komt omdat ik het niet heel duidelijk uitgelegd heb.

Je kunt meerdere apparaten opgeven als je die mee wilt nemen. Als je 1 apparaat opgegeven hebt, dan krijg je weer hetzelfde scherm voor je en daar kun je de volgende synth opgeven.

Helaas kun je je entrie niet wijzigen, maar als je jezelf verwijderd en daarna je ff opnieuw opgeeft, met voor elke synth een aparte entrie, dan is iedereen blij! :)

Bij vragen kun je me altijd mailen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back