[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ff nostalgische herrineringen oproepen:

Attachments

• sf meeting.jpg
    sf meeting.jpg
    49,4 KB · Bekeken: 141
Ik heb nog niet eerder een DSF bijeenkomst meegemaakt. Moet je je aanmelden o.i.d. :confused: Moet je wat meenemen (al heb je niets bijzonders* ) :confused:

* Ik heb een electrische melodica :)

Origineel geplaatst door mikemix
Weet waaraan je begint....8o)
'
idd na mikemix gezien te hebben ben ik echt behoorlijk lang van slag geweest.
8o)

-C-

oh god oh god
op zondag naar den haag
argh!!

ben vaak al blij dat ik uberhaupt zondag wakker word,
na ja... ik zal kijken!

misschien dat ik wel kom... en als ik heenga mogen mensen uit winschoten en omstreken mee carpoolen, maar dan betalen jullie het ontbijt!

En zijn er dan nog mensen uit Friesland die willen carpoolen? :)

Carpoolen omgeving hoorn is mogelijk :) heb nog 3 plaatsen vrij! :D

Evt meer, maar daar is het krap en donker ;)

en nee, niet in het aarsje.....

Origineel geplaatst door Alexandre Redwood
oh god oh god
op zondag naar den haag
argh!!

Zoals iemand me eens uitlegde: "De afstand Winschoten - Den Haag is beslist kleiner dan de afstand Den Haag - Winschoten."

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Zoals iemand me eens uitlegde: "De afstand Winschoten - Den Haag is beslist kleiner dan de afstand Den Haag - Winschoten."

Wout

woon dan misschien in winschoten (ben geen groninger overigens) maar eh

snap er geen bal van wat je nu zegt!!!!

;)

Origineel geplaatst door Alexandre Redwood
snap er geen bal van wat je nu zegt!!!!
;)

ik wel!!! van rotterdam naar oostvoorne is een hele reis, maar vanuit oostvoorne ben je zo in rotterdam!

leuk wout, heb er zin an. er is trouwens op het moment ook een heel leuke tentoonstelling bij jullie. mijn vrouw is vandaag geweest, maar niet in de kelder.

Origineel geplaatst door Leo
ik wel!!! van rotterdam naar oostvoorne is een hele reis, maar vanuit oostvoorne ben je zo in rotterdam!

leuk wout, heb er zin an. er is trouwens op het moment ook een heel leuke tentoonstelling bij jullie. mijn vrouw is vandaag geweest, maar niet in de kelder.

nou schiet mij maar in een kapotje.....

winschoten - denhaag of den haag - winschoten. meer als 2 uur zal het niet zijn?

zoals ik rijd? nee... vast niet :D

hoe dan ook.. zal mij wel leuk lijken eens allemaal tezamen te komen..

al moet ik uberhaupt nog kijken of ik dit ga redden!

van vrijdag op zaterdag slaap ik meestal maar 2 a 3 uur. zondag ochtend met een beetje geluk ben ik voor 10 uur thuis!

argh!!!! had ik maar een vak geleerd

Degene, die ik min of meer citeerde, gaf daarmee aan dat over het algemeen de mens meer bereid is om van het kleine naar het grote te gaan dan omgekeerd. Dus, wordt de meeting in Den Haag gehouden, dan zijn vele Winschotenaren bereid om te gaan, terwijl andersom maar weinigen uit Den Haag zouden komen als Winschoten de plaats van de meeting was...

En er is best veel te beleven daar, in Winschoten! Voor mij is het de opening (bus) naar het mooie gebied van de Ruiten Aa, Sellingen en zo :) En in Heiligerlee kom ik graag voor de klokken.

Wout

er is trouwens op het moment ook een heel leuke tentoonstelling bij jullie.

Dat komt wel eens vaker voor :)
Waar is ze geweest?
Franse impressionisten en de Haagse school?

Wout

Klee Klimt Schiele zoiets....
mooie tekeningen

maar eh inderdaad, wat winschoten den haag betreft.
als je in oostvoorne woont moet je voor een midikabel al naar rotterdam, dus dat went snel en is de moeite waard.
maar als je in rotterdam woont, heb je in oostvoorne niet veel te zoeken...

misschien citeerde je mij wel, ik heb dat al zo vaak gezegd, maar goed, het kannet zo goed mijn buurman zijn geweest, want die zit in het zelfde schuitje. (zou alleen niet weten wat die met een midikabel zou moeten.)

Zwolle...
De goede man, die klaagde over subjectieve afstanden, woonde in Zwolle...

Maar waarom gaat de terugreis altijd sneller dan er heen?

Wout ;)

stof tot nadenken? zoals: 'hoe vertel ik het mijn vrouw?!'

dat ga ik aan mijn zoontje vragen: zijn we een dagje weg, artis, weetikveel, wordt er een stukkie speelgoed gescoord, is het meteen: 'gaan we naar huis?'

maar goed, eh.... gaan jullie even on-topic, doe ik mee.

trouwens, bij leven en welzijn is de hele familie straks present in den haag!

Hoe oud zijn de kids?
Het Museon (speciaal voor het basis-onderwijs) is ernaast en het Omniversum, zeg maar breedbeeldfilm boven je hoofd, ook. Naar Madurodam kan je met kinderen in 30 minuten door het park naar toe wandelen (drie met stoplichten beveiligde drukke oversteken). Ze hoeven zich niet te vervelen.

Wout

stof tot nadenken? zoals: 'hoe vertel ik het mijn vrouw?!'

En ik de mijne? Daags ervoor gaan we onze nieuwe woning in :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back