[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Eindelijk is het dan zo ver.

Dankzij Wout en het gemeentemuseum Den Haag kan het dan plaats vinden op 4 Juli 2004.

synthforum.nl bijeenkomst!

Ik heb net vandaag overleg in het Gemeentemuseum Den Haag gehad en men is er geen tegenstander van om een meeting voor synthesizer enthousiasten te helpen organiseren. Dit zou dan eventueel op zondag 4 juli 2004 kunnen gaan plaatsvinden. Het wordt dan een onderdeel van een groter gebeuren. Maar hou me ten goede... Er staat nog niets vast.

Voordeel: goede accomodatie, veilig (want er zijn zaalwachten), grote ruimte (0ngeveer 800 vierkante meter, goede geluids-isolatie), controleerbare ingang.
Verder goede bereikbaarheid, parkeergelegenheid, goed openbaar vervoer.
Geluidsapparatuur en vervoerskarren aanwezig.
Voldoende spanning en goede verlichting...

Synthesizers, indien niet nodig voor de tentoonstelling, kunnen beschilkbaar zijn.
(Ooit eens een Yamaha 816 = 8 DX7 willen bespelen?)

Nadeel: Den Haag (tja, wie wil daar nou zijn?) en slechts open van 11:00 tot 17:00 uur.
Eventuele uitloopmogelijkheden op een tweede lokatie.

De tentoonstelling opent de week later, maar misschien kan het nog een weekje vervroegd worden.

Wout
verder:
Datum voor het Forum zondag 4 juli 2004. (Er zijn nog andere dagen met andere activiteiten, maar daarover later meer)
Ruimte 361 vierkante meters, geluidsdicht en airco.
Entree meeting is vrij.
Restaurant in andere ruimte.
Groot terras voor de rokers.
Partner kan gedropt worden in een tweetal musea, het Omniversum en Madurodam is redelijk dichtbij, zo ook het strand...
Goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.

Maar nu losgebrand, want ik stel wel wat eisen aan het programma

Zie ook thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=17375

Klein lijstje met te verwachten gear: Onder voorbehoud natuurlijk!
ZIe https://www.synthforum.nl/modules.php?op=modload&name=Synth_Meeting&file=index

Laatst gewijzigd:
Ik zal mijn 2e persoonlijkheid nog even vragen.. :D

Maar ik zelf zal er zijn! ;)

:D Independence Day!

jammer dat 't niet in de US is.. ;)

Xal es kijken (als ik nie op vakantie ben)

Lekker dichtbij... ik ben erbij!

Gaan we nog een lijstje opstellen van leuke 'meebrengers' qua gear? En is dit eigenlijk gewenst?
Ik bedoel dus de willekeurige Mellotron, Matrix-12, CS-80 of Eminent Unique die wellicht gemakkelijk onder de arm kan worden genomen, zoiets! :D

Ga kijken of ik kan! Moet gewoon! :)

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Aj, wou net op 4 juli naar Rock Werchter gaan :confused:

Dit wordt een persoonlijke tweestrijd

Tja, da's moeilijk...
Maar vrijdag 2 juli en zaterdag 3 juli is er een popfestival in Den Haag, misschien op meerdere locaties. Het museum sluit daarbij aan. Zaterdags is er overdag nog een speciaal programma, dat ik nog even voor me moet houden, want daar zijn nog onzekerheden over. De maandag daarna gebeurt er ook weer iets op dit gebied, dus overnachtingen kunnen belangrijk zijn. Verhuizen is natuurlijk ook mogelijk :)
Heb je nog meer tijd: zondag ervoor is Parkpop en het weekend erna, vanaf donderdagavond tot en met zondagavond NorthSeaJazz... Den Haag is zooooo saai! ;)

Wat zondag 4 juli betreft: ik had zo het volgend plan, maar dat staat nog niet vast...
De zaal verdelen in vier tot zes plekken, waar een speciale activiteit plaats vindt, met een speciaal onderwerp, bijvoorbeeld ARP synths of FM synthese. Daar komen dan inleiders bij, die niet langer dan een half uur de tijd krijgen om te demonstreren. Na dat half uur kan het 'hands-on' zijn of een drankje met een 'meeting' in het restaurant boven. Dat ook een half uur. Vervolgens wederom het gebeuren, zodat er gewisseld kan worden.

Iedereen kan een thema aandragen, daarbij zelf inleider zijn of iemand anders, die dat ook leuk vindt. Organiseren in groepjes is natuurlijk leuker. Dus... verzin thema's!

Er is echter één restrictie... GEEN LAPTOPS :)

Andere ideeën zijn ook welkom.

Wout

Origineel geplaatst door Hover
Driewerf hoera voor Wout

:halleluja :halleluja :halleluja

Is het nog te vroeg om al over een 'programma' te discussieren?

Ja, was ik vergeten?!:confused: Bedankt Wout! Leuk geregeld!;)

Tis een beetje lang reizen, maar ik denk dat ik ook wel kom :) (misschien heeft PH ook zin om mee te gaan en kunnen we met Yawqmoth meerijden als tie gaat?8o) )

Origineel geplaatst door Hanz
Lekker dichtbij... ik ben erbij!

Gaan we nog een lijstje opstellen van leuke 'meebrengers' qua gear? En is dit eigenlijk gewenst?
Ik bedoel dus de willekeurige Mellotron, Matrix-12, CS-80 of Eminent Unique die wellicht gemakkelijk onder de arm kan worden genomen, zoiets! :D

Nou, als ik over wat vrijwillige 'handjes' kan beschikken dan wil ik mijn CS80 wel meebrengen. In mijn eentje krijg ik dat ding nauwelijks van zijn plek:D

Origineel geplaatst door oxoid
helemaal top. zolang ik geen begrafenis heb ben ik erbij.

Toch geen vreemde plannen om toch al eerder 'bij de halte uit te stappen'? ;)

Origineel geplaatst door Marcel D
Nou, als ik over wat vrijwillige 'handjes' kan beschikken dan wil ik mijn CS80 wel meebrengen. In mijn eentje krijg ik dat ding nauwelijks van zijn plek:D

...wil wel helpen. Hernia-ahoy!

Had stiekum gehoopt te kunnen patsen met m'n Yammie YC-45D met 'true Vangelis-style' toetsenmodulatie...
(echt waar, perfect museum materiaal)
...maar dat gaat dus niet door.

Ja, da's de derde post. Ik baal namelijk goed...

He!

Patsen mag. Patsen is goed! De hele dag!

En ik had het al gezegd maar ik blijf het een top iniatief van Wout vinden.
Natuurlijk ook van de SF crew dat ze gewoon gezellig meedoen. Beter!

Wat zal ik dan eens meesleuren? Daar ga ik eens lekker over nadenken. (doe ik dat ook weer eens een keertje voor de verandering)

Origineel geplaatst door fuse
He!

Patsen mag. Patsen is goed! De hele dag!

Wat zal ik dan eens meesleuren? Daar ga ik eens lekker over nadenken. (doe ik dat ook weer eens een keertje voor de verandering)

Over Patsen gesproken! Misschien neem ik mn Rsf Kobol wel mee?!;)
Ik weet dat heel veel leden hier 'em wel eens onder handen zouden willen nemen?!:D

Jammer van de datum,, zit dan in België vanwege een één of ander festival. Kan er dus weer niet bij zijn :(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back