Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Imipolex
Gemodde TR 606 en TB 303
. Origineel geplaatst door C738
...want C738 is ook van de partij. En in de rugzak zit een polymorph.
-C-

Origineel geplaatst door bass-molecules
aai nee he geen polymorph![]()
Origineel geplaatst door matt second
iedereen zijn kraak(draak)doosje mee
dan zullen we een mooi optreden verzorgen
eventueel kunnen we een wie-heeft-de-origineelste-kraakdoos contest doen

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Net Michel Waisviz gesproken en naar alle waarschijnlijkheid komt hij ook naar Den Haag, zaterdag op zeker. Als hij op zondag ook mogelijkheden ziet, wil hij best iets met de kraakdoosjes doen, met z'n allen. Dus... Naarstig op zoek waar dat ding nou weer gebleven is![]()
zullen we allemaal een tshirt (laten) bedrukken met de tekst <wesko> dan?Origineel geplaatst door wesko
Misschien een tip: ga effe langs de Hema en haal wat beprintbaar opstrijkfolie. Print je avatar met je naam (in spiegelbeeld, niet zo dom doen als ik) op de folie en (laat) (het) strijk(en) (het) op een t-shirt. [.....] Ik doe het in elk geval.

Origineel geplaatst door wesko
Leuk! Ik zal er zal, leuk te zien wie wie is en wat er allemaal aan spullen meekomt. Misschien mag ik wel op de CS80
Misschien een tip: ga effe langs de Hema en haal wat beprintbaar opstrijkfolie. Print je avatar met je naam (in spiegelbeeld, niet zo dom doen als ik) op de folie en (laat) (het) strijk(en) (het) op een t-shirt. Is gepiept in een wip.
Misschien leuk voor anderen om je te herkennen, ik ken maar twee forummers van gezicht. Ik doe het in elk geval.
Tot dan!
Origineel geplaatst door Imipolex
Lijkt me wel tof ja, zo'n animated gif op je shirt!
Origineel geplaatst door Roel
zullen we allemaal een tshirt (laten) bedrukken met de tekst <wesko> dan?![]()

Origineel geplaatst door mono-poly
Wat voor een model cat komt er?

Origineel geplaatst door 6 trak
Heb jij ook geen zin om eerst via de homepage te zoeken naar de handleiding van de Teisco 110F? klik dan vooral HIER![]()

Origineel geplaatst door mono-poly
Wat voor een model cat komt er?