[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Goed dat je het vraagt, daar zat ik ook al over te puzzelen.

Ik ben namelijk diegene die daar met Kilian Leonhardt over heeft gesproken, en hij heeft me toegezegd dat er op tijd ééntje beschikbaar zou komen. Maar het wordt al rap eind juni, natuurlijk!

Kortom, ik klim zometeen eens in de mail! ;)

En 't antwoord is binnen: volgens Kilian gaat het zeker nog lukken!

Hij wacht op dit moment nog op de frontpanels, maar voor de rest zijn alle onderdelen binnen.
Dus, even afwachten op de finale assemblage. Ook wordt 'as we speak' nog de laatste hand gelegd aan de presets.

Kortom: een kersverse RozzBox - waar kan je die als eerste zien? Juist! :okdan:

Finale EK?

Finale EK?

Toch voor alle zekerheid!

Het risico dat Nederland op 4 juli 's-avonds moet spelen wordt steeds groter :)
Er is een projectie mogelijkheid om het beeld van de wedstrijd als 'VJ' te presenteren, maar dan zonder geluid. Blijven de meesten of gaan ze mnaar huis om tv te kijken... Wie komen er op zeker tijdens de optredens?

Wout

Ik blijf zeker wel voor de optredens...
... maar ik realiseer me dat ik één van de weinigen ben die bar weinig interesse heeft in voetjebal... ;)

(ik blijf dus niet kijken naar een evt. wedstrijd)

ik kom naar de optredens !

Er is een projectie mogelijkheid om het beeld van de wedstrijd als 'VJ' te presenteren, maar dan zonder geluid.
Er is vast wel ergens een radio te regelen. Vaak nog beter commentaar ook. Mis je alleen het commentaar van onze voetbal-goeroe Cruijf in de pauze en dat dan in hoeverre je het ook echt mist.

Origineel geplaatst door Hanz

... maar ik realiseer me dat ik één van de weinigen ben die bar weinig interesse heeft in voetjebal... ;)

haha nee hoor!!!

ik stel voor dat we het commentaar bij de wedstrijd door een aantal modulaire synths laten bewerken en dat als performance programmeren tussen de optredens door.:)

Origineel geplaatst door Hazes
ik stel voor dat we het commentaar bij de wedstrijd door een aantal modulaire synths laten bewerken en dat als performance programmeren tussen de optredens door.:)

:D hehehe, strak plan!

Maarre.. 'we' ZIJN er nog niet! (in de finale dus..) ;)

heeft iemand een mooi schema van de dag misschien?

in de eerste post staat 11-17u maar nu lees ik allemaal dingen over optredens enzo...

(en ik heb geen zin om deze hele thread door te pluizen)

Kan er in de aankondiging op de hoofdpagina misschien vermeld worden wie er komen, wat er meegebracht wordt, wat er gedemonstreerd wordt en welke optredens verwacht worden? En hoe zit dat met die Nord Modular-dag bijvoorbeeld?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back