[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja, je kunt jezelf eenvoudigweg verwijderen uit de lijst, en dan daarna weer toevoegen met de nieuwe settings.

Pfoei! Eindelijk...

Pfoei! Eindelijk...

Hoewel nog steeds niet alles vast staat, toch een overzicht van het gebeuren komend weekend!

Excuses voor het Engels, maar de tijdsdruk, he...

http://home.wanadoo.nl/blommoo/NMD.htm

Er zijn meerdere pagina's!

Lees en vraag en opmerk, aub.

Wijzigingen voor als nog voorbehouden.

Wout

21.00 Ken Christiaans

22.00 Marcel (v.d. Burg)

Wie zijn dit? Synthforummers, neem ik aan?

Inderdaad, iedereen mag z'n eigen PA systeempje meenemen! Er wordt bij teveel overlast wel ingegrepen, waarbij lijfstraffen niet uitgesloten zijn. Een vriend van me werkt in de Gevangenpoort...

Wout

Origineel geplaatst door Hanz

Nadeel van bijnamen, die niet in de mails verwerkt zijn :)
Als ze reageren, dan verander ik dat wel.
Men is op de hoogte!

Langer uitstel van publicatie is beslist onverantwoord!

Wout

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID:

Ken Christiaens ben ik en ik ga jammer genoeg niet optreden!
Wout heeft een en ander mis geinterpreteerd. Ik vroeg naar de mogelijkheid naar optreden en zei dat het onder voorbehoud zou zijn, omdat ik heel fel zou moeten rushen om er te geraken. Daarboven kwam nog een extra grote werkflow dus kon het onmogelijk afmaken tegen begin juli.
Mijn liveset zal pas in augustus klaar zijn, dus sowieso te laat voor de forumbijeenkomst.

Dan krijgen de anderen gewoon meer tijd, toch? De laatste act staat ook nog onder voorbehoud, vooral wat de tijden betreft, dus er kan nog wat veranderen.

Wout

Origineel geplaatst door nick nova
Mijn liveset zal pas in augustus klaar zijn, dus sowieso te laat voor de forumbijeenkomst.

huh, je kan toch gewoon improviseren op een paar bakkies. Als je zoveel voorbereiding nodig hebt, dan zal het wel een echte live set zijn :D

hehehe ik heb ook zo'n liveset, die moet 10 juli klaar zijn. Ik heb nog een hoop te doen :D dus 4 juli wordt um niet.

-C-

Origineel geplaatst door Hanz

marcel that's me.

ga samen met Marc Paping iets doen en we hebben nog helemaal niks. nou is het wel zo dat we, of beter gezegd Marc, met modulare synth's enz gaat werken, dus live en dircet gaat hij patchen. ik doe wat dingen ala drums enzo met mijn machinedrum, efx500+mo-fx en denk mijn future retro. dit hebben al een keer eerder gedaan wat zeer leuk was en gebeurden on verwachte dingen :D

we zullen wel zien wat het wordt8D

Lijkt me erg leuk om te zien!

Wie weet al of hij/zij eventueel in restaurant Gember (museum) gaan eten? De uitbater is bereid om dan iets speciaals klaar te maken, tegen een speciale prijs. Reageer even :)

Wout

ik wil ook wel eten in restaurant gember

Het zaterdagprogramma is ook zeer de moeite waard!
(en ik roep ieder op ook deze dag een succes te maken, want dan gaat het museum ooit nog eens door met zulke dingen organiseren!!!!)

Wout

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back