behringer virtualizer pro dsp2024p

Ik heb er een en ik heb er veel plezier mee.
Moet zeggen ik heb niet zoveel vergelijkings materieel maar voor de prijs is het naar mijn idee prima.
Plus dat hij erg makkelijk in gebruik is.

Ik heb er ook een en moet zeggen dat ie erg goed klinkt! Reverbs hadden wat beter gemogen maar er zitten genoeg andere erg goede effecten in

hm zijn de delays beetje goed?

heb je pingpong delay, feedback delay en stereo delay? en hoe erg kun je daarmee freaken? (de rest heb ik verder niet zo nodig)

wat is een net prijsje om die kerel te bieden? 75 euro?

Je hebt stereo delay / tape echo en ping pong, en een aantal combo's met chorus/flanger/pitch/tremelo hierbij zijn de edit parameters wat beperkte als de pure delay algoritmes. Ze klinken goed, je kan de feedback instellen voor links/rechts bij de stereo/pingpong delay. Bij de tape echo kan je dit per filter doen (HP/LP).

Het ding kost trouwens 170 euri's nieuw dus 75 vind ik persoonlijk wat aan de lage kant, ik vind hem meer waard.

hebben jullie veel last van bijkomende ruis bij deze fxmodule ?

nog een vraagje...
kan je een drumcomputer (stereo) er rechtreeks laten doorgaan en weer laten uitkomen via outputs zonder met een apart mengpaneel en aux te werken ?

Origineel geplaatst door drumndaze
hebben jullie veel last van bijkomende ruis bij deze fxmodule ?

nog een vraagje...
kan je een drumcomputer (stereo) er rechtreeks laten doorgaan en weer laten uitkomen via outputs zonder met een apart mengpaneel en aux te werken ?

Zover ik weet is ie ook gewoon standalone te gebruiken.
Je moet alleen iets met de mix knop veranderen dacht ik. Anders down de hanleiding bij Behringer daar staat het in.
http://www.behringer.com/DSP2024P/index.cfm?lang=ENG

is dit effect hetzelfde als in een behringer ddx3216?
hoe lang zijn de delay tijden? en zijn de delays bruikbaar?

Back