Gangbaar techhouse deun

Origineel geplaatst door Skipsel
Gaaf, als ik dit soort plaatjes op de dansvloer hoor dan krijg ik spontaan een :) op m'n gezicht!

Daar doe ik 't voor! :)

Origineel geplaatst door hansbakker
maarehm...zoals ik eerder al zei:
wil je em gaan uitbrengen? :eureka: :eureka: :eureka:

Daarom heb ik zojuist een lagere bitrate mp3 geupped, dus Ja, ik moest nl. nog een b-kant maken voor een release die ik ergens ga doen, en toen heb ik deze track gegeven, en dat staat nu vast. Dus binnekort komt ie uit op vinyl. Hoe & waar vertel ik wanneer de promo's uit zijn. (en anders moet je me maar een berichtje sturen)

Origineel geplaatst door Jazper
combinatie met een filter... en misschien zou je nog iets met een gil kunnen doen.. en dan denk ik aan bv. mischa en groovehead - tripping out.. zo'n soort kreetje/gil.. strak in de mix.. denk dat je dan met kippenvel het nummer staat te luisteren op een PA met veel vermogen..

Ik denk dat we dit nummer nog vaak gaan horen deze zomer als je hem uitbrengt.. Stuur hem op naar bacardi.. instant fame.!

Goed idee, dat van die "gil". Grappig ook dat ik binnenkort een remix moet maken van "trippin' out" voor x-trax.

Bacardi zou idd erg cool zijn, helaas gaat de track ergens anders heen.

Renoise tha bomb! check it out urself!

:dj:

Wow, ik ben niet echt van plan om dat progje uit te gaan checken.
MAAAAAAR ik vind die track echt SUPERRRRRRRRR!
Complimenten!
Ik zou em, als ik platen baas was, zo releasen!
Topperrrssss

Origineel geplaatst door hansbakker
daar ga ik me ook aan ergeren...

en ik ook... ik zou dat geluidje in ieder geval minder vaak laten horen
verder is ie :okdan:

Ook ik zal mij er eens mee gaan bemoeien :)

Erg fijne track hoor. Zoals eerder vermeld zou ik halverwege het nummer de melodie iets dikker maken (submelodie of een wat bredere lead gebruiken) om het iets te accentueren.

Maar dit gaat zeker wat worden :)

idd vette hap!

heel knap gedaan :halleluja

waar heb je die bas mee gemaakt?

lekkere percussie en lekker knallend geheel. Dit zou het zeker goed doen op welke dansvloer dan ook denk ik. :okdan:

Origineel geplaatst door Cecil
idd vette hap!

heel knap gedaan :halleluja

waar heb je die bas mee gemaakt?
thnx!
Die bass heb ik met de pro53 gemaakt, flink ge eq'ed en door een compressor heen gehaald.

En de rest, thanks voor de toffe reacties :)

Lekker trekkie!
Alleen mag die 'meekwakende eend' wel een keer ff een keer wat minder. ;)

Origineel geplaatst door Cozko
Lekker trekkie!
Alleen mag die 'meekwakende eend' wel een keer ff een keer wat minder. ;)

Ik heb nog wel enkele cartouchen liggen ... maar waar ligt ook al weer mijn Winchester :D

Voor de rest, :okdan:

Heel erg lekker en zomers, vooral de break op 4 min :halleluja kudos voor jou!

Twee minpuntjes, die eend moet echt een stuk minder, is heel irritant. En misschien wil mc Marxman wel zijn stem lenen voor het roepen "We just can't... get enough"... Daar doet het nummer me heel erg aan denken. Komt denk ik door die heerlijk slepende drumtrack en het baslijntje zou precies onder het LaidbackLuke gitaartje klinken. Wat eigenlijk een compliment is voor jou, omdat ik ze echt even naast elkaar moest horen en toen pas duidelijke verschillen kon opmerken.

Met andere woorden, ik hoor jouw nummer en denk: We can not get enough, maar als je dat nummer luistert hoor je genoeg verschillen...:dj:

Mijn punt; kwakende eend eruit, Marxman erin en gewoon nog een keer uitbrengen, maar dan als remix ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
die 16en bassline doet het hem...

tip voor hr. Pjotr...

ik heb weer mijn eigen dingetjes :L

Back