Gez: AN-200 zonder PLG150-AN kaart

Status
Please reply by conversation.

creme_brulee

Stamgast
Heb jij (net als anderen) uit een 2e-hands Yamaha AN-200 de PLG150-AN kaart gehaald en deze in je MOTIF/S-Series/CS6x gezet (schijnt goedkoper te zijn dan een losse PLG150-AN kaart te kopen), dan wil ik graag het restant van je overnemen voor 50 euro (60 als je in de buurt van amsterdam woont) mitsde adapter en CD-Rom er bij zitten.

Met alle respect, wat kan je er dan nog mee?
Waarom moet er dan een CD bij zitten?

Origineel geplaatst door koediman
heb je toevallig nog een paar demootjes van creme brulee over???... was echt een toffe seventies band, jammer dat ze nooit een echte doorbraak hebben gekend 8o)

Gaag on-topic blijven. Dit soort reacties graag via een PB of e-mail.

RE: an-200 zonder PLG150-AN kaart

RE: an-200 zonder PLG150-AN kaart

Ik heb dus al een AN-200, erg leuk speelgoed, alleen heeft hij maar 1 (stereo)uitgang. Het drum-gedeelte is niet slecht, alleen krijg ik hem niet gescheiden van het synth-gedeelte naar mijn mixer. Het plan is: 1 AN-200 alleen als synth naar mixer, andere AN-200 (als clock-slave op de 1e) alleen als drums naar de mixer, 2e an-200 synthdeel (dus zonder geluid) tevens via midi externe synth aansturen. Ja, laat mij maar aanrommelen, bevalt me prima zo.

RE2; aN-200 zonder PLG150-AN kaart

RE2; aN-200 zonder PLG150-AN kaart

o, ja de reden waarom de cd-rom erbij moet: bij mijn 1e an-200 zat helaas geen cd-rom met de an-200 editor, wil ik toch wel graag hebben om zelf voices te kunnen maken. Of heeft iemand nog een kopie danwel ftp-adres waar ik die kan downloaden ?

Voor het editten van je eigen sounds zou ook de PlG150-AN editor moeten voldoen.
De standalone versie daarvan is HIER te downloaden.

groet

Tom

Misschien ook interessant isDEZE site.
Hierop vind je de AN1x/PLG150-AN editor van Gary Gregson en nog een programmaatje dat van 2 patches een hele nieuwe AN bank creert.

Groet

Tom

RE: editor voor AN-200

RE: editor voor AN-200

Thanks, ga ik meteen uitproberen. ik hoop dat een van de twee werkt.

AN-200 editor

AN-200 editor

de AN1x/PLG150-AN editor van Gary Gregson werkt als een zonnetje met m'n AN-200 en het is nog gratis ook. Bedankt voor de tip, Tom !

Nog steeds op zoek

Nog steeds op zoek

Nog steeds op zoek naar een AN-200 zonder PLG150-AN kaart. Mag trouwens ook een "lege" DX-200 zijn. De CD-ROM en handleiding hoeven er niet bij te zitten, wel de adapter. Voor de geinteresseerden: de PLG150-kaart haal je er in een paar minuten uit (net even uitgeprobeerd bij mijn AN-200), alles blijft gewoon werken m.u.v. de synth.

Status
Please reply by conversation.
Back