SequelCuePoint [.1 subliminality]

:D Nee ook niet echt mijn ding,vind die stilte opzich wel cool en daarna dat toontje,maar daarna vind ik het maar weer 10x niks. Ik vind het eigelijk maar gewoon gepruts met wat geluiden.

:mega:

Ik vind het niet fantastisch, maar er wordt hier te weinig spontaan wat aangevogeld op dit forum, dus ik kan dit alleen maar toejuichen. Alhoewel ik het niet keihard in de auto zou draaien. Want die heb ik niet.
(Maar anders ook niet)
Je weet niet wat er komen gaat en daar houd ik wel van, het is alles behalve voorspelbaar.

Het geluid trouwens vind ik niet denderend. Die synth. Softsynth ofzo?
En niet leuk dat als je wil horen wat die vent zegt dat je dan kans loopt je boxen te fuceh. (spreek uit: fukken)

:D cool... maar toch nog steeds niet mijn ding.

Ik hou niet zo van beursberichten. Of was het iets anders?

ga zo door!
Kun je me vertellen wat julie geinspireerd heeft om deze track te maken?
Ik vind het altijd wel leuk om de gedachte achter een track te weten.

-C-

Origineel geplaatst door C738
ga zo door!
Kun je me vertellen wat julie geinspireerd heeft om deze track te maken?
Ik vind het altijd wel leuk om de gedachte achter een track te weten.

-C-

hah, dan moet je 's met Nolet praten, die vind de gedachte achter een track helemaal niet zo leuk :D

Tsja, uh... Ik kan er niet zoveel van maken. Het lijkt mij dat dat gepraat wel iets moet zeggen over het nummer, maar wat? En de geluiden die daar overheen zitten klinken een beetje naar een soundcheck, maar wat dat zegt? Het klinkt wel apart in ieder geval, dat is nooit verkeerd. Maar een idee van in welke richting ik zou moeten luisteren zou wel schelen, denk ik.

Met wat voor spul is dit gemaakt trouwens?

Back