GROOT probleem

Drifter

Drifting with the flow
Ik heb een ongelukje gehad met mijn Korg Z1, hij stond op zijn kant en er is iets tegenaan gevallen en nu is een van de knoppen afgebroken.
Dit betreft een van de draai/druk knoppen onder het display, is er iemand die het zelfde probleem heeft gehad en zo ja weet iemand wat het mij gaat kosten om dit te laten repareren.
Mischien weet iemand een adresje in de omgeving van Dordrecht.
Ik baal echt als een stekker want ik was nog maar net een week de trotse eigenaar.:stupid :stupid :stupid

Alstublieft help mij, bij voorbaat mijn grote dank.

op www.voerman.nl kun je de importeur van o.a. korg vinden.
Toen ik een kapotte knop had op mijn prophecy hebben ze me een knop geregeld. In mijn geval was het slechts een plastic knopje, maar ik denk dat ze hier ook wel raad mee weten.
Wat is precies afgebroken? Kun je dr een foto van maken?

Misschien valt het nog mee. Probeer eens bij een van de andere knoppen het knopje er af te trekken? Deze knoppen zitten namelijk op een asje. wie weet kun je het in dit geval redden door het gebroken stuk van het asje uit de knop te pulken en weer dr op te lijmen. (dit is trouwens wel een beetje een knutsel oplossing.)

-C-

Origineel geplaatst door C738
op www.voerman.nl kun je de importeur van o.a. korg vinden.
Toen ik een kapotte knop had op mijn prophecy hebben ze me een knop geregeld. In mijn geval was het slechts een plastic knopje, maar ik denk dat ze hier ook wel raad mee weten.
Wat is precies afgebroken? Kun je dr een foto van maken?

Misschien valt het nog mee. Probeer eens bij een van de andere knoppen het knopje er af te trekken? Deze knoppen zitten namelijk op een asje. wie weet kun je het in dit geval redden door het gebroken stuk van het asje uit de knop te pulken en weer dr op te lijmen. (dit is trouwens wel een beetje een knutsel oplossing.)

-C-

Ik ben diegene die de trotse eigenaar is van you ex z1 en ik baal echt als een stekker hij is finaal er uit gebroken het asje van de popmeter is gebroken dus moet de gehele potmeter vervangen worden.

in ieder geval bedankt zover

Ow wat kut :( maar ik denk wel dat ze bij voerman aan die knoppen kunnen komen.
Succes met de operatie, 't komt vast wel weer in orde.

-C-

Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken .. Is makkelijk te repareren en in het ergste geval moet ie naar een korg dealer of korg zelf en dit is ook absoluut geen probleem. Het zou pas een probleem kunnen worden als je dit bij een instrument had van een klein bedrijfje ergens aan de andere kant van europa of de wereld :). Als het dan toch een keer fout moet gaan, kan het niet beter als met Roland of Korg gear :D

Back