Iets soortgelijks als de MFC42 Kit

ano260124

Gedeactiveerd account
Ik zoek iets soortgelijks als de MFC42 Kit, waarmee de een MFC op de Akai MPC2000 kunt monteren. Echter dan meer een tafelstatief/rack. Want ik neem aan dat deze kit alleen op een MPC te monteren is (?).

Hier een voorbeeld: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_artikel-152040.html

Ik zoek meer iets van 1 tot max. 3 HE en wat los als stand geplaatst kan worden boven een Command Station of ander apparaat. Volgens mij gebruike die demonstratiemannen weleens zoiets.

Iemand enig idee?

Origineel geplaatst door D-mike-E
Huh?

Lees eens goed ;)

Ja! Ik begrijp 'em wel?! Maar ik ken nog geen alternatief of soortgelijk produkt als de MFC?! Mis ik iets?! :)

Je zou zo een 10HE quicklock standaard kunnen kopen daaronder past bij mij precies mijn mc303 of rm1x.

Mocht 10HE nou te hoog zijn dan zaag je er een stuk er af..

Ooooh! Sorry mike-E! Ik las het verkeerd!:stupid ;)

Origineel geplaatst door Cisco
Ooooh! Sorry mike-E! Ik las het verkeerd!:stupid ;)

Potverdriedubbeltjes toch !!! :D

Ik denk dat het toch zelfbouw gaat worden wat je zoekt aangezien er geen ''dedicated'' rackjes voor de MPC zijn..
Wordt dus toch een aparte flightcase vrees ik..

Origineel geplaatst door Kevin
Potverdriedubbeltjes toch !!! :D

Ik denk dat het toch zelfbouw gaat worden wat je zoekt aangezien er geen ''dedicated'' rackjes voor de MPC zijn..
Wordt dus toch een aparte flightcase vrees ik..

Ja, ik weet het! Ze moeten "Nederwiet" idd afschaffen!;)

Origineel geplaatst door Blinx
Je zou zo een 10HE quicklock standaard kunnen kopen daaronder past bij mij precies mijn mc303 of rm1x.

Mocht 10HE nou te hoog zijn dan zaag je er een stuk er af..

:dubbel:

Maar goe, dat 10HE tafelrack had ik ook in gedachten. Maar wilde even weten of er nog alernatieven waren.

Origineel geplaatst door Niel
Voor zover ik weet niet, dus wordt idd zelf knutselen ..... zou ik sowieso doen in dit geval ...

Ach, voor die 50 euro ga ik niet lopen kloten. Ben Nico niet ;)

Maar goed, waarschijnlijk is het er niet.

Bij Thomann zag ik een table stand van K&M, de 40900. Net zoiets als die van Quick Lok, maar dan iets lager en hij heeft niet van die achterlijke knobbels aan de voorkant zoals de Quick Lok. Daardoor kan ik hem strak achter een ander apparaat plaatsen.

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_artikel-150546.html

Even kijken of Feedback die ook kan leveren. Staat niet op de site maar ze hebben wel K&M.

Vanmiddag maar gewoon even gezellig wezen shoppen bij Feedback.

Het is een Quik Lok geworden, maar dan de RS 10. Die lijkt dus op die K&M, dus ook zonder knobbels aan de voorkant, maar is 10HE hoog.

Samen met een paar flaporen voor mijn Command Station. Die hangt nu gezellig met de SX700 in dat rack en dan houd ik mooi 4HE onderaan over. Dat is een mooie ruimte om mijn aanstaande 01x te kunnen bedienen, die mooi deels onder het rack past.

:okdan:

Back