Hoe gooi ik precies een UM880 midi interface / patcher in het environment van Logic? Heb al losse midi uit's erin gegooit, maar dit heeft geen resultaat (m.a.w. de hardware die erfysiek aangekoppeld is reageert niet).
Met al die vetteuh setup's die hier vertegenwoordigd zijn, zal iemand toch wel kunnen vertellen hoe je een interface / patcher in je environment moet toevoegen?
Dat lijkt mij idd de meest voor de handliggende oplossing. De poorten worden herkent (vanaf dag 1), maar niet automatisch in het environment neergezet. Dat zou betekenen dat ik ze handmatig moet toevoegen, maar als ik dat doe reageert de apparatuur die er op aangesloten is niet (terwijl deze wel goed is aangesloten, en er naar de correcte kanaalnr.'s wordt verwezen).
als je op een mac werkt, open je environment door in arrange te dubbel klikken op een midi instr. dan links in het menu "update OMS equivalents" dan importeerd ie alle midi instrumenten vanuit het OMS, wel eerst in OMS een nieuwe studio setup maken, dis in OS9 op de mac, voor OSX of Pc weet ik het niet zeker of het zo werkt.......
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.