• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tb-303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Tja,

daar ik vanmiddag door Duitsland aan het rennen was (ik woon tegen de grens aan) en tot de ontdekking kwam dat bepaalde vogels als ze elkaar allarmeren en naar elkaar "Dar komt jetzt wieder zo einer Blöde Holländer, pass auf!" skweeken dat dat mooier klinkt dan het geluid van een TB-303 heden te koop:

Mijn Roland TB-303.
Fast den letzten Schritt zur Ornitologischen Verführung ;)

Nee echt ff zonder dollen; door dit ding ben ik vogelgefluit gaan waarderen, wie had dat ooit gedacht.
Als ik maar niet tevens een voorkeur krijg voor groene kleding en verrehoorders.
Werkend bij KPN ben ik al groen en telefoon genoeg.

In hele goeie staat.
Vraagprijs 800 euro!

Americanen kunnen er trouwens ook wat van...

Attachments

• gummbah.gif
    gummbah.gif
    44,9 KB · Bekeken: 59
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back