MX-8000 probleempie

paul

Joe haj
hier mijn probleem(pje)

Als ik mn synth binnen laat komen op kanaal 3/4 dan zie ik op de meterbrug op de kanalen 3/4dat de singalen gelijk zijn, maar als ik naar mn master kijk dan zie ik dat het rechter kanaal veel harder uitgestuurd word (bijna de helft harder) en dat is dus ook goed hoorbaar...

ga ik naar ''monitor section'' op mn mixer en druk daar ut knopje ''mono'' in dan is mn geluid wel weer gelijk over beiden kanalen.. dit probleem heb ik al 2 dagen en kom er zelf niet uit... waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd dus..

who can help?

ik neem aan dat je bdoelt dat je je synth stereo inlaat komen (links 3 rechts 4 gepanned), misschien dat die panning knoppen niet gelijk staan?

Heb je per ongeluk een subbus aanstaan/doorgekoppeld die ook naar de master gaat?

Als je mono drukt is t logisch dat t gelijk is, aangezien beide kanalen naar beide eind links/rechts kanalen gaan.

Probeer eens twee andere kanalen uit te proberen en/of je kabels om te draaien, zoek uit waar het precies aan ligt.

-panning staat links recht gelijk

-alle subgroepen staan uit

-kabels geswitcht heb ik gedaan but no diferents

:confused:

:D hehe te vaak en te veel overstuurd denk ik.... (ik weet niet of dat schadelijk is voor zoon beestje)

denk dat ik toch maar trance of evt. club ga maken dan=(

Als je eens een simpel geluid van je synth bv. een sinus zonder FX en EQ door de mixer stuurt en ook de EQ van de MX8K uitzet, heb je dan nog steeds hetzelfde probleem ?
Kan namelijk ook zijn dat je synth gewoon de zware tonen links uitstuurt en hoge rechts (gepanned zeg maar)
Ik heb namelijk wel eens hetzelfde probleem !

Suc6 !

nope dat is het ook niet... want ik heb mn pc ook op die tehringer aangesloten en dan kamp ik nog steeds met hetzelfde probleem...

vind het echt jammer want ik heb um nog geen jaar:kont:

jip... over alles.. op mn meterbrug zie ik dat de kanalen even hard binnen komen... maar kijk ik dan naar mn master dan zie ik dus dat het rechter kanaal 2X zo hard uitgestuurd word..(en dus ook hoorbaar)

=(

Dat is de reden dat Behringer erbij mij niet meer inkomt. Had het identieke probleem op 2 veschillende behringer tafels.
:frons:

Back