OS 1.04 voor MPC1000 is uit

Origineel geplaatst door Kokos
Heeft iemand al ontdekt wat de fixes of veranderingen zijn?

Ik zal 'm van de week even installeren, maar ik ben benieuwd.

kokos

mijn japans is vrij slecht, maar op 't mpc-forum stond dit:

fixes:
midi clock issues
importing protools and wavelab samples
Save/replace issue
and some others

Protools samples? da's erg gaaf.
Normaal moet je je wav's die je bounced uit protools nog ff door soundforge halen. Anders pakt de MPC ze niet.
dit is voor mij dus erg goed nieuws.
wow, ze worden een beetje wakker bij akai.

:)

Origineel geplaatst door Kokos
Protools samples? da's erg gaaf.
Normaal moet je je wav's die je bounced uit protools nog ff door soundforge halen. Anders pakt de MPC ze niet.
dit is voor mij dus erg goed nieuws.
wow, ze worden een beetje wakker bij akai.

:)

nah een beetje dan.... ;) Zeker goed nieuws als je met protools werkt (doe ik niet dus tja). Overigens zou liever nog een delay zien in de fx sectie, maar dat zal er wel niet inzitten ben ik bang. ff offtopic: Ik zie trouwens dat jij ook nog de 2000 (XL?) hebt. Heb ik ook gehad, maar ik heb 'm verkocht voor de 1000. gebruik je 'm nog veel naast de 1000?

yessssssssssss werd tijd idd... w0ei wordt er steeds blijer van... mn mpc1000 dus :)

(K)

de gewone 2000.
nee,gebruik ik nog weinig, maar ga ik wel weer doen hoor.
ik denk dat de 1000 mijn live ding wordt, en dat ik de 2000 als seq in de studio ga gebruiken.
Ik wil 'm zowiezo houden. ik vertrouw 'm meer, en heb nog veel 2000 files.

groet

in die 3 (of meer) dagen hadden ze best de moeite kunnen doen de .txt te vertalen :/

PROBLEEM SINDS 1.04

PROBLEEM SINDS 1.04

sinds ik versie 1.04 draai heb ik problemen met samples, sommige samples geven bij het afluisteren een keihard grrrrrssshhhhhhhhhhhhhhhhhhh geluid ipv de sample. De eerste keer dacht ik dat die sample zo koorde, maar toen ik hem inlade kreeg ik een CRASH!!

Nu is het dus elke keer gokken welke sample het wel of niet doet...terwijl ze van dezelfde sample cd komen. Daarnaast luister en selecteer ik ze eerst op de computer en daar doen ze het wel natuurlijk.

Ben benieuwd of jullie dit ook hebben....
:(

Re: PROBLEEM SINDS 1.04

Re: PROBLEEM SINDS 1.04

Origineel geplaatst door pal
sinds ik versie 1.04 draai heb ik problemen met samples, sommige samples geven bij het afluisteren een keihard grrrrrssshhhhhhhhhhhhhhhhhhh geluid ipv de sample. De eerste keer dacht ik dat die sample zo koorde, maar toen ik hem inlade kreeg ik een CRASH!!

Nu is het dus elke keer gokken welke sample het wel of niet doet...terwijl ze van dezelfde sample cd komen. Daarnaast luister en selecteer ik ze eerst op de computer en daar doen ze het wel natuurlijk.

Ben benieuwd of jullie dit ook hebben....
:(

welk bestandsformaat zijn die samples die problemen geven?

44.1 khz

Maar daar kan het niet aan liggen toch, als deze samples eerst wel werkten bij os 1.03?

Origineel geplaatst door pal
44.1 khz

Maar daar kan het niet aan liggen toch, als deze samples eerst wel werkten bij os 1.03?

Nee, bedoel samplefrequentie maar .wav of anderszins.... Overigens; is het mogelijk om os1.03 weer terug te zetten?

sinds 1.04 sample problemen

sinds 1.04 sample problemen

Ik ben er nu achter dat ik alleen problemen heb met +- 40% van een sample cd van PRO SESSIONS maar niet van bijv. BEST SERVICE.

Toch raar dat ik die storing krijg bij sommige samples en niet bij allemaal terwijl ze van dezelfde cd komen?

Back