Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Kokos
Heeft iemand al ontdekt wat de fixes of veranderingen zijn?
Ik zal 'm van de week even installeren, maar ik ben benieuwd.
kokos

Origineel geplaatst door Kokos
Protools samples? da's erg gaaf.
Normaal moet je je wav's die je bounced uit protools nog ff door soundforge halen. Anders pakt de MPC ze niet.
dit is voor mij dus erg goed nieuws.
wow, ze worden een beetje wakker bij akai.
![]()
Zeker goed nieuws als je met protools werkt (doe ik niet dus tja). Overigens zou liever nog een delay zien in de fx sectie, maar dat zal er wel niet inzitten ben ik bang. ff offtopic: Ik zie trouwens dat jij ook nog de 2000 (XL?) hebt. Heb ik ook gehad, maar ik heb 'm verkocht voor de 1000. gebruik je 'm nog veel naast de 1000?Origineel geplaatst door Hazes
vooralsnog alleen op de japanse akai site alhier

Origineel geplaatst door pal
sinds ik versie 1.04 draai heb ik problemen met samples, sommige samples geven bij het afluisteren een keihard grrrrrssshhhhhhhhhhhhhhhhhhh geluid ipv de sample. De eerste keer dacht ik dat die sample zo koorde, maar toen ik hem inlade kreeg ik een CRASH!!
Nu is het dus elke keer gokken welke sample het wel of niet doet...terwijl ze van dezelfde sample cd komen. Daarnaast luister en selecteer ik ze eerst op de computer en daar doen ze het wel natuurlijk.
Ben benieuwd of jullie dit ook hebben....
![]()
Origineel geplaatst door pal
44.1 khz
Maar daar kan het niet aan liggen toch, als deze samples eerst wel werkten bij os 1.03?
Origineel geplaatst door Hazes
Overigens; is het mogelijk om os1.03 weer terug te zetten?