Zip/ Jazzdrive voor S5000

Status
Please reply by conversation.

ikke

Ouwe rot
Ik zoek een zip - of een jazzdrive voor aan de S5000 te sluiten, liefst met een paar diskettes.

Voor een zacht prijsje of ruilen tegen....euh... een paar technoplaten? ( Tresor, drumcode, etc ) Of ander genre... ik heb veel vynil.

Pb me maar als je geinteresseeerd bent.

Greetz,
Tim

:doei:

Of een ander opslagmedium, als het maar werkt met de Akai S5000, via SCSI. Geen CD-Rom of standard floppy-drive!

Heb nodig: externe HD of zipdrive met SCSI ( 50pin, high ptched ). Incl kabeltje en zips.

Eigenlijk best suf dat Iomega geen SCSI-zips meer maakt. Komen nog steeds nieuwe synths en samplers op de markt met SCSI interface (Motif ES bijvoorbeeld). Zouden ze best kunnen continueren, eventueel tegen een meerprijs. OF een adapter maken voor hun huidige lijn van ZIP-drives...

Tja..eigenlijk best dom van die gasten..

En best dom van mij van gisteren de computerbeurs te missen.. anders had ik er al een gehad :stupid :stupid :stupid

Maar,... als een S5000 ook via zn 50pin SCSI connector naar een externe cdrw kan schrijven, is dit zelfs beter (die rewritable cd-tjes kosten nl nix en er kan 700-800 mb op en je kan ze gemakkelijk in de pc steken en vica versa) Of misschien naar DVD... Is dit mogelijk met de Akai S5000? CDRW of DVD re-writable?

Kijk gewoon even op veilingsites zoals eBay, Marktplaats, Yezzz, AdValvas,... Daar vind je een overaanbod van Iomega spullen en vaak aan interessante prijzen (overaanbod wellicht).

Status
Please reply by conversation.
Back