Behringer DDX3216 loopt vast!

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lieden!

ik heb een groot probleem... mijn muziekale knooppunt start niet meer op! =(
Mijn Behringer DDX3216 liep tijdens het musiceren plotsklaps vast, en hij zegt geen boe of bah meer!

de reset helpt niet ('CHAN1-16'+'SETUP' inhouden bij het aanzetten): de faders gaan heel langzaam omhoog, en daarna gebeurt er niets meer! :confused:

Behringer techinical support weet het ook niet meer: 'stuur het maar op' is hun devies...

Heeft iemand hier deze ervaring ook??? Weet iemand een oplossing???

Groet,
Roy (desperate!) ;{

Een flinke tik geven?

Erg lullig, maar zou d'r gewoon maar met garantie aanspraak op maken.
Het moet gewoon goed werken.

Wel irri dat je dan zo lang zonder moet werken.

ik heb ook een ddx3216. hoop maar dat ik dat niet krijg ;(

heb het gelukkig nog niet gehad. zou er ook geen oplossing voor weten :(
doet je fan het nog wel?

't Ja, als een reset ook al niet meer helpt. Dan zit er waarschijnlijk niet veel anders op dan hem inderdaad voor nazicht/reparatie in te leveren. Hopelijk kan je nog beroep doen op de waarborg en is het spoedig opgelost.

Sterkte alvast en laat ook even weten wat het vervolg is. Ik ben benieuwd hoe goed de support van Behringer is en jou uit de nood zal helpen.

Ik weet het niet zeker of het gaat werken (ik zit niet achter mijn exemplaar), maar probeer eens via midi of de interface ingang de laatste OS te sturen. Het blijft een gok, maar ja als hij het toch al niet meer doet, valt het te proberen natuurlijk.
Succes/sterkte

:biertje:

Dank voor al uw harten onder mijn riem!

@ Fuse: het is zeker lastig dat ik niet kan werken nu met dat ding... ik kan niet zoveel zonder dat ding... zeker niet nu ik de laatste hand aan een nummer aan het leggen was...

@virkaz: de fan doet het nog... maar die maakt trouwens wel wat meer geluid tov toen hij nieuw was...

@Hover: Support van Behringer was so-far wel okay: best snelle reacties, en meer kunnen ze per mail niet doen denk ik...

@Neo Land: dat ga ik morgen eens rustig uitproberen! THX!

Ik laat zeker weten hoe het afloopt...

Groet,
Roy

hmmm,das vreemd idd,dat heb ik nog niet gehad,heb wel eens dat er wat freezed maar dan ist ff uit en weer aan,ik weet niet hoelang je em al hebt? ik heb er eerder wat probleempjes mee gehad,maar dan kon ik em gewoon omruilen bij m'n dealer voor een nieuw exemplaar nadat ik alle settings naar mijn pc geschreven heb,en als ik dan weer thuis kom dan gaat alles lina directa mijn nieuw exemplaar weer in en klaar is kees!! maar dat ligt er denk ik aan waar je em gekocht hebt...

ik heb hem al ruim anderhalf jaar... Garantie is dus ook op, maar ik zal eens gaan praten met mijn 'hofleverancier'... dat ding mag toch niet zomaar vastlopen? (hij draait toch niet op Windhoos?)

Groet,
Roy

Dat je mixer kapot gaat is altijd k*t. Kan ook gegebeuren als je een analoge hebt en de voeding of zo fikt uit. (Stel dat, worst nightmare scenario).

Maar als dit defect opgetreden is omdat het apparaat zelf ondeugdelijk is dan moet je in principe met je apparaat toch nog terug kunnen gaan. Je koopt iets en dan zou je het gewoon moeten kunnen gebruiken. Maar veel winkels hebben daar een hekel aan dus moet je gewoon je recht opeisen.

helemaal mee eens.

@lacertus

ik heb een model wat al eens terug is gegaan. er zit een andere fan in nu :)
ik ben benieuwd wat er in zit. wie weet valt dat ding ook nog wel passief te koelenmet wat mods? hehe

maaruh. suc6 en sterkte.
damn.. als me dat zo gebeuren kan ik eerst 1.5 jaar sparen voor een nieuwe :(

Origineel geplaatst door virkaz
damn.. als me dat zo gebeuren kan ik eerst 1.5 jaar sparen voor een nieuwe :(

:stupid Hoe ging dat spreekwoord nu ook al weer over die ezel en die steen? :stupid

Lieden!

Vandaag het heugelijke feit! Ik heb EINDE-fokking-LIJK mijn mixertje terug!!! Ik ben heel gelukkig! Het heeft álweer bijzonder lang op zich laten wachten... Blijkbaar was er een misverstand met de vervoersclub, en heeft dat een dikke maand vertraging opgeleverd...

Hoe dan ook... ik heb weer een fijn mengertje, en kan weer musiceren!

Oh ja... een en ander is BINNEN de garantie opgelost... dus :okdan: voor Behringer...

Ik ga ff beuken!!

Groet,
Roy

Dat is inderdaad erg prettig allemaal!

Waar had je hem trouwens gekocht?

het probleem was blijkbaar een fout in de oudere firmware... e.e.a. zou opgelost moeten zijn met de nieuwere versies. Ik had een van de eerste ddx-en gekocht en dus ook een van de oudste firmwares... nu staat V1.12 erop... mét surround... :confused:

Groet,
Roy

Mooi dat ik het ff weet,
heb 1.12 al bijna een half jaar ofzo, gelukkig maar :)

ik heb een tijd terug een dergelijk probleem gehad met een behringer effect...
liep ook finaal vast:(

ben toen met dat ding naar feedback gegaan en heb direct een andere meegekregen, zonder problemen.

Gefeliciteerd! Wel naatje om te weten dat het "slechts" een firmware foutje is.
Ik schat in dat de reperatie ongeveer een volle 5 minuten geduurd zal hebben (en hem daarna dus een maand kwijt zijn door omstandigheden).
Ik bedoel als er iets in de hardware naar de klote is, zal dat iets anders liggen denk ik.

:biertje:

Back