Roels experimentje

SpaceAgent202

Sinds 2001
Okee,
Niet mijn stijl om nummertjes of arrangementen te maken (ik freak graag emt mijn synths),
maar ik heb besloten om eens iets te maken is wat langer is dan 8 maten :) Geen industrieel gerommel uit een syntje dus maar het heuse begin van een stukje arrangement.

Gaarne uw reacties of ik ermee door moet gaan of dat ik beter kan stoppen met muziek maken...
download hier

Hey dit doet me denken aan een psx spel: Ridge Racer Type 4!
In dit spel zat precies van dit soort muziek :D
Nice ik mis alleen nog een female vocal van: Ridge Raceeeeeeeeeer!
Netjes, maak m af :)

als ik eraan verder ga dan zal ik wat meer variatie toevoegen met de grote variatieknop!

en, dat psx game idee trekt me niet 8o)

Muzikaal gezien vindt ik het leuk, heel laid-back en chilly,
Toch een edgy bas erin en zow, goed idee.

Maar net net omdat het zo 'lounge' is, zou ik het ook wat kalmer aan doen met die drums.
Ik zou het 'ns met een drogere snaredrum proberen,
in plaats van dat 'olievat'-achtige monster dat de mix overheerst.

Anyway, I like it.

Vind et wel een lekkere laidback-track...
Drums vind ik ook niet te heftig ofzo

Afmaken dus

Hij is goed :okdan: . Nog een leuke moogsolo erin en ik zou er misschien aan denken om i.p.v. die synthbass een echte bass te nemen ... Misschien inderdaad de drums nog wat aanpassen.

mijn mening had je al: afmaken die hap breakie erin ,solootje erin en klaar is clara,eventueel nog wat conga's om de percussie mee af te wisselen... :D

oh ja...:yamaha: ridge racer ik waande me alweer in een viruele auto op zoek naar de japanse pitpoezen op poleposition...
maar verder wel kort. er gebeurt voor mij nog te weinig... misschien is dat omdat ik mn aandacht beter bij het rijden kan houden? voor mij mag je er idd iets meer variatie
dat van die snare vond ik ook.

Origineel geplaatst door Roel
...en, dat psx game idee trekt me niet 8o)

ik vind het op zich wel een goed teken want ik werd van de muziek van RR niet moe of saai verveeld, het gaf juist een easy en open sfeer, en dat vind ik opzich ook wel van jouw track... ik ben benieuwd naar het eindresultaat

ik ga er morgen mee verder als het goed is !
moet ook nog een bedrijfspresentatiemuziekje in elkaar zetten maar misschien kan het tussendoor.
ik houd u op de hoogte natuurlijk... dit is voor mij net zo goed een experiment...
+

klinkt lekker hoor. Vind alleen die harde tik (of wat is het?) teveel erin zitten en eigenlijk ook niet zo op zijn plek. Afmaken die handel!

Ik vind het iets teveel "demo" klinken, misschien door het te vaak herhalen van maten (zoals bij de bass)
Wel een demo van een goede synth trouwens

Back