• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

emagic emi 2|6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

oscilate

Nieuwkomer
Anderhalf jaar geleden gekocht.
Nieuw in doos. Nooit gebruikt. Aangeschaft voor project dat niet doorging.
Prijs 200 euro.

aankoopbon aanwezig

Zelf komen ophalen in Amsterdam. Woon 10 minuten lopen van Amsterdam CS.

Als niemand geinteresseerd is gaat ie morgen om 9:00 bij het afval. Elk bod tot die tijd wordt in over genomen.

Goed veel reakties en aanbiedingen gehad op mijn afval dump idee. Het hoogste bod dat iemand deed van 100 euro. Ik stel het volgende voor: de emi 2|6 nieuw in doos met verpakking mag weg voor elk bod dat hoger ligt dan 100 euro. Ik doe hem weg aan de hoogste bieder voor morgen (23 april) 18:00. Hoogste bieder is ook 100,01. Ik zal morgen om 12:00 uur en om 17:00 de tot dan toe hoogste biedingen plaatsen.

Oja, de orginele bon is aanwezig voor mensen die er verkeerd van denken. De emi 2|6 stamt uit een project dat niet doorging,en ik kan er niks mee. Wegeven voor een kratje pils vind ik echter te ver gaan.

Succes met bieden

Tot nu toe geen enkel bod. Misschien dat iedereen wacht tot het laatste moment.

Let wel want deze versie van emagic emi 2|6 ook op de PC werkt.

Er zit zowel pc als mac software bij, en een legale versie van Logic 5, die ook nog niet geregistreerd is. Dus kan je ook goedkoop upgraden naar hoger versie. Dit alles kostte anderhalf jaar geleden 369 euro.

Let wel ik wil een hoger bod dan 100 euro

Post om 17:00 de nieuwe tussenstand

Het bieden loopt om 18:00 vanavond af!

Ik heb inmiddels een aantal biedingen gekregen. Aangezien er echter eergisteren iets mis schijnt gegaan met de mail blijkt hij nu toch verkocht voor 125 euro aan USERTRONIX.

Omdat ik hem min of meer per opbod had beloofd te verkopen vandaag en iemand wellicht meer in wilde geven. Sta ik open voor klachten voor mensen die hun gal willen spuiten. Vind het ook lullig dat het zo moest gaan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back