Hardcore tracks - feedback gevraagd

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Links doen t niet hier.

Ook niet als je "Save Target As..." gebruikt? Er wordt namelijk 2x geredirect, maar op die manier zou het toch altijd moeten werken.

Ok,

Track 1 - Niet echt mijn smaak.. Is dj supreme niet iemands dj-naam?? Net zoiets als dat je heel de tijd 'dj tiesto..dj tiesto' als sample gaat gebruiken:)...? Ik ken m verder niet ofzo, kan het ook fout hebben..

Track 2 - Goeie sample, alleen de melodie ben ik niet kapot van. Ik hou ook van wat meer variatie in een track..

Track 3 - Dit begint er al op te lijken.. Alleen gebruik je hier een beetje een uitgekauwd geluidje(waar ik iets minder attack op zou doen i.v.m. die tikjes) en weer zit er niet al te veel variatie in.

Track 4 - Dit vindt ik de beste van de 4. Je hebt je een beetje laten inspireren door dj promo? De momenten waarop de kick erin komt zou ik zelf iets spectaculairder maken, dat is belangrijk en daar kun je beter een hoop aandacht aan besteden..

Track 3 & 4 vindt ik dus het beste en ik zou een beetje in die stijl doorgaan..

Groeten,

Sander

Dit is wel interessant...de tracks staan namelijk in chronologische volgorde...zo heb ik track 1 ruim 3 jaar geleden gemaakt, terwijl track 4 iets meer dan een half jaar oud is. Dus jullie zijn het met me eens dat er iig een stijgende lijn in zit?

Enne...keep it coming... (de feedback)

Origineel geplaatst door VD_Dhalsim
Dit is wel interessant...de tracks staan namelijk in chronologische volgorde...zo heb ik track 1 ruim 3 jaar geleden gemaakt, terwijl track 4 iets meer dan een half jaar oud is. Dus jullie zijn het met me eens dat er iig een stijgende lijn in zit?

Enne...keep it coming... (de feedback)

Dat ben ik zeker met je eens ja, het zou ook wel raar zijn als het andersom was...;)

track 3 en 4 idd zeker de beste!

bij track 3 zou ik het 2e melodietje veranderen voor iets totaal verschillends van t eerste. Zorg voor iets meer vatriatie en dan komt t wel goed ghehehehehe
:mega:

Back