Het "Ik zoek een geluid topic"

Hahaha! Leuk om de draad nog eens terug te lezen. En inderdaad, ik denk dat het inmiddels wel 'missie geslaagd' is... :D

Origineel geplaatst door Bobby
ouch, gstrn een thread gestart die eigelijk hetzelfde inhoudt als deze, vandaar de volgende copy-paste:

1) iemand een idee waar Alan Braxe zijn bassgeluid van 'Intro' uit haalt?
2) een ander geluid dat veel wordt gebruikt sinds 'I've got so much love to give' (van Thomas Bancalter?), vanwaar komt het? of welke plugin is erop losgelaten?

Someone knows?

- cheers, Bobby -

ik denk in ieder geval iets van een bitcrusher ofzo in Intro

Origineel geplaatst door Roppenzo
Weet iemand hoe je zo'n geluid voor elkaar krijgt als in The Prodigy - Charly?

Alpha Juno 2 kopen ;)

Ik zoek een software of hardware synth ( liefst software) die krachtige synth geluiden kan voortbrengen heb 2 voorbeeldjes hieronder staan:) Kunnen jullie mij ook zeggen welk soort ''effect'' je het beste gebruikt om zulke krachtige synth te kunnen verkrijgen? want ik denk het zijn zo weinig maar krachtige noten:).Wat vinden jullie van de plaatjes eigenlijk moeilijk om te maken of niet?
Dus kort gezegd welke synth ...(liefst software) indien je een zeer goede hardware hiervoor weet mag je mij dit ook wel melden.
en welke effecten best gebruiken....Om een vb te geven eumz...veel reverb,delay...noem maar op:)

dank jullie wel lieverds koes koes

http://data.recess.nl/audio/Z/I/zin002-a1.ram?00984aba67e98163a9518be04f360278

http://data.recess.nl/audio/Z/I/zin001-a1.ram?00984aba67e98163a9518be04f360278

Origineel geplaatst door BananaWorld
Ietwat spelen met je Decay en sustain op de envelopes.

aha thanks!! weet je toevallig ook welk vst effect dit als een envelope in kan stellen.. fabfilter krijg ik niet voor mekaar?

denk dat het er meer om gaat hóe je gaat distorten, en niet teveel aandacht aan de vst zelf besteedt :geslaagd:

juno

juno

Origineel geplaatst door Roppenzo
Weet iemand hoe je zo'n geluid voor elkaar krijgt als in The Prodigy - Charly?

that ll do it:P beetje filteren en je bent er..............je kan die juno enorm lekker opblazen voor bassen hij is er ook als softsynth:mega:

Back