Bobby
.com
Net een search gedaan... ben je hier al achter gekomen Lorenzo?Origineel geplaatst door lorenzo_shivu
ik zoek van die vette 80ies synth geluiden. zoals die van alan braxe en fred falke wel eens gebruiken.. iemand?>
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Net een search gedaan... ben je hier al achter gekomen Lorenzo?Origineel geplaatst door lorenzo_shivu
ik zoek van die vette 80ies synth geluiden. zoals die van alan braxe en fred falke wel eens gebruiken.. iemand?>

Origineel geplaatst door Bobby
Net een search gedaan... ben je hier al achter gekomen Lorenzo?

Origineel geplaatst door Bobby
ouch, gstrn een thread gestart die eigelijk hetzelfde inhoudt als deze, vandaar de volgende copy-paste:
1) iemand een idee waar Alan Braxe zijn bassgeluid van 'Intro' uit haalt?
2) een ander geluid dat veel wordt gebruikt sinds 'I've got so much love to give' (van Thomas Bancalter?), vanwaar komt het? of welke plugin is erop losgelaten?
Someone knows?
- cheers, Bobby -
Origineel geplaatst door Roppenzo
Weet iemand hoe je zo'n geluid voor elkaar krijgt als in The Prodigy - Charly?

Kunnen jullie mij ook zeggen welk soort ''effect'' je het beste gebruikt om zulke krachtige synth te kunnen verkrijgen? want ik denk het zijn zo weinig maar krachtige noten
.Wat vinden jullie van de plaatjes eigenlijk moeilijk om te maken of niet?
Origineel geplaatst door BananaWorld
Ietwat spelen met je Decay en sustain op de envelopes.
Origineel geplaatst door Roppenzo
Weet iemand hoe je zo'n geluid voor elkaar krijgt als in The Prodigy - Charly?
beetje filteren en je bent er..............je kan die juno enorm lekker opblazen voor bassen hij is er ook als softsynth