Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
6 trak kan het ff niet volgen allemaal...

Origineel geplaatst door Catalunya
Klinkt als die Antieke toongenerator die van mij is geweest.
...
De beste remedie ertegen is "je geld opmaken, want dan kun je ook niet iets nieuws kopen"

Origineel geplaatst door Catalunya
En vanalles kopen. Daar heeft iedereen last van. Succes Leo met de tik. Volgens mij hebben de meesten van dit forum wel een tik (net als ik). De beste remedie ertegen is "je geld opmaken, want dan kun je ook niet iets nieuws kopen"
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
De enige remedie is 5x nadenken voor je iets koopt. En als dat niet lukt, 10x nadenken.
Ga er van uit dat je niets wil verkopen en dat het gaat om een "investering" op lange termijn. Vaak snap ik het koopgedrag ook helemaal niet.
Eerst een Virus kopen om die in te ruilen voor een Supernova. Om die op zijn beurt weer te dumpen voor een ION.
Ja sorry, maar zoiets begrijp ik niet.
Ik zal zelden iets verkopen van mijn setup. Tenzij het een toestel is dat zijn tijd heeft gehad, en dan nog. Want vaak zijn de prijzen dan zo belachelijk dat verkopen geen zin meer heeft.
Om dat maar met een voorbeeld te noemen :
Ooit kocht ik een S1000 nieuw als die net op de markt was. Het ding heeft me toen alles bij elkaar 5500 euro gekost. Uiteindelijk heb ik de S1000 na 9 jaar(!) verkocht voor 450 euro en een S5000 gekocht.
Vaak moet je vrede nemen met de tekortkomingen van toestellen en vooral aan de positieve eigenschappen denken.
Uiteindelijk blijft het een gouden regel : niet wat je hebt maar wat je ermee doet is van tel !
In dit geval dus een blokgolf en een sinus genereren.Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Uiteindelijk blijft het een gouden regel : niet wat je hebt maar wat je ermee doet is van tel !