Alexandre Redwood
Back in town
ik ben verslaafd aan mijn karma, heerlijke machine. lekker sounds. goed speelbaar.
gitaren zijn wonderlijk.
karma functie is super.
drumkits die erin zitten zijn goed bruikbaar,
piano's zijn wat minder als bij bijv. s90,
desalniettemin zijn ze nog steeds GEWELDIG!!!!
triton is zoals eerder gezegd workstation versie... maar als je toch je pc gebruikt neem dan een karma!
staan tegenwoordig 2dehands voor 800 euro wel te koop. of iets meer.
in mijn optiek zit er op de karma precies wat ik nodig heb, niet meer niet minder.
goeie synthese, gave filters. blah blah....
en vooral.....
ik vind het makkelijk.... raak nooit verdwaald. altijd ff wennen natuurlijk. maar hij doet precies wat ik wil!
(overigens speel ik onstage toch nog liever op een motif...... maar das puur gewenning, binnenkort maar eens de karma mee)
gitaren zijn wonderlijk.
karma functie is super.
drumkits die erin zitten zijn goed bruikbaar,
piano's zijn wat minder als bij bijv. s90,
desalniettemin zijn ze nog steeds GEWELDIG!!!!
triton is zoals eerder gezegd workstation versie... maar als je toch je pc gebruikt neem dan een karma!
staan tegenwoordig 2dehands voor 800 euro wel te koop. of iets meer.
in mijn optiek zit er op de karma precies wat ik nodig heb, niet meer niet minder.
goeie synthese, gave filters. blah blah....
en vooral.....
ik vind het makkelijk.... raak nooit verdwaald. altijd ff wennen natuurlijk. maar hij doet precies wat ik wil!
(overigens speel ik onstage toch nog liever op een motif...... maar das puur gewenning, binnenkort maar eens de karma mee)
).

... en te gekke synth die echt goed is in emulaties van zowel echte instrumenten, analoge sounds, FM, FX ... en goedkoper dan al wat jij in je wenslijstje hebt staan.
Ik vond de K2600 bij Feedback trouwens ontzettend goed klinken; zoals ik al zei: als ik er toch eens het geld voor had...

(en mij dan vervolgens een yammie e-piano aan proberen te smeren...)