White-labels, dub-plates, hoe je het ook wilt noemenOrigineel geplaatst door dione
Promo's ? Er was toch maar 1 dj Promo ?![]()

Maar ik zal je antwoord maar beschouwen als een 'nee'...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
White-labels, dub-plates, hoe je het ook wilt noemenOrigineel geplaatst door dione
Promo's ? Er was toch maar 1 dj Promo ?![]()

Volgens mij denkt m'n accountant daar anders overOrigineel geplaatst door dione
we zijn al zo goedkoop mat het vinyl...

Origineel geplaatst door dione
Als je E-noid andersom leest......![]()

Origineel geplaatst door The Unholy
Goh... Ja...
Nu voel ik me wel dom..![]()
Origineel geplaatst door dione
![]()
![]()
wat leer je dan een hoop hier op 't synthforum hè ?

9 euro bij Mid-Town!Origineel geplaatst door dione
7,25 euro voor een vinyltje met 4 of 5 tracks vinnik niet echt duur....![]()

Origineel geplaatst door dj.wexx
9 euro bij Mid-Town!
Maar het komt niet of nauwelijks voor dat ik 1 plaat per keer koop, dus het is iedere keer weer een flinke rip uit m'n lijf na een bezoekje aan de platenzaak.
Eerlijk gezegd ben ik daar nog blij mee ook, er zijn tijden geweest dat ik gewoon niks kon vinden wat me aansprak op hardcore gebied, maar de producties van tegenwoordig zijn een stuk beter geworden, alhoewel je nu ook wel weer hoort dat mensen steeds in dezelfde hoek gaan zitten en daar niet meer uit durven komen, maar dat is algemeen gezien, de goeie platen vallen altijd wel op.
Ligt aan het einde van het jaar de opvolger van Destination Death in de winkels, of heb je nog geen plannen op dat gebied?
Een album bedoelde ik inderdaad, goed nieuws in ieder geval!Origineel geplaatst door dione
Tja....Midtown is de goedkoopste niet....www.vinyl.com...;)
Dit is eigenlijk de opvolger van Destination Death....maar als je een album bedoeld ; het ligt in de planning om zowel een Dione als een E-Noid album te releasen dit jaar...

Origineel geplaatst door The Es-Kimo
Ik zal 'm eens checken morgen....
Ben onder de indruk van je laatste paar releases!

Origineel geplaatst door Re-Style
Hele vette plaat!!
Al een paar keer begonnen met die A1, lekkere track om me te beginnen bij een set!
![]()
...sterker nog,ik heb 'm express zo gemaakt,zodat ik een fatsoenlijke plaat had om mee te beginnen...Origineel geplaatst door dione
daar begin ik ook vaak mee.......sterker nog,ik heb 'm express zo gemaakt,zodat ik een fatsoenlijke plaat had om mee te beginnen...

Origineel geplaatst door D-Ranged
Ik heb de plaat inmiddels....ehm...krom wel te verstaan :confused:
Maar hijs goed!
'I don't give a damn' vind ik ook erg lekker