DNA 012 : E-Noid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door dione
Promo's ? Er was toch maar 1 dj Promo ? :D
White-labels, dub-plates, hoe je het ook wilt noemen :D
Maar ik zal je antwoord maar beschouwen als een 'nee'...;)

we zijn al zo goedkoop mat het vinyl...

we zijn al zo goedkoop mat het vinyl...
Volgens mij denkt m'n accountant daar anders over ;)
Maar ik heb het er graag voor over hoor, alleen jammer dat de teneur van tegenwoordig is dat veel nieuwe tracks eerst op compilatie-cd's terecht komen voordat ze uitkomen op vinyl, maar commercieel gezien kan ik dat ook nog wel begrijpen..

7,25 euro voor een vinyltje met 4 of 5 tracks vinnik niet echt duur....;)

JO dione proficiat hoor! ga em snel halen strakkies!! :okdan:

@Faab ==> kan niet wachten tot de jouwe er ook is!!! succes!!

Origineel geplaatst door The Unholy
Goh... Ja...

Nu voel ik me wel dom..:stupid

:D :D

wat leer je dan een hoop hier op 't synthforum hè ?

7,25 euro voor een vinyltje met 4 of 5 tracks vinnik niet echt duur....;)
9 euro bij Mid-Town!:D

Maar het komt niet of nauwelijks voor dat ik 1 plaat per keer koop, dus het is iedere keer weer een flinke rip uit m'n lijf na een bezoekje aan de platenzaak.
Eerlijk gezegd ben ik daar nog blij mee ook, er zijn tijden geweest dat ik gewoon niks kon vinden wat me aansprak op hardcore gebied, maar de producties van tegenwoordig zijn een stuk beter geworden, alhoewel je nu ook wel weer hoort dat mensen steeds in dezelfde hoek gaan zitten en daar niet meer uit durven komen, maar dat is algemeen gezien, de goeie platen vallen altijd wel op.

Ligt aan het einde van het jaar de opvolger van Destination Death in de winkels, of heb je nog geen plannen op dat gebied?

Origineel geplaatst door dj.wexx
9 euro bij Mid-Town!:D

Maar het komt niet of nauwelijks voor dat ik 1 plaat per keer koop, dus het is iedere keer weer een flinke rip uit m'n lijf na een bezoekje aan de platenzaak.
Eerlijk gezegd ben ik daar nog blij mee ook, er zijn tijden geweest dat ik gewoon niks kon vinden wat me aansprak op hardcore gebied, maar de producties van tegenwoordig zijn een stuk beter geworden, alhoewel je nu ook wel weer hoort dat mensen steeds in dezelfde hoek gaan zitten en daar niet meer uit durven komen, maar dat is algemeen gezien, de goeie platen vallen altijd wel op.

Ligt aan het einde van het jaar de opvolger van Destination Death in de winkels, of heb je nog geen plannen op dat gebied?

Tja....Midtown is de goedkoopste niet....www.vinyl.com...;)

Dit is eigenlijk de opvolger van Destination Death....maar als je een album bedoeld ; het ligt in de planning om zowel een Dione als een E-Noid album te releasen dit jaar...

Tja....Midtown is de goedkoopste niet....www.vinyl.com...;)

Dit is eigenlijk de opvolger van Destination Death....maar als je een album bedoeld ; het ligt in de planning om zowel een Dione als een E-Noid album te releasen dit jaar...
Een album bedoelde ik inderdaad, goed nieuws in ieder geval!
Vind het knap dat het je gewoon lukt om iedere keer weer zoveel goeie tracks eruit te gooien, ik ben al blij als ik 1 compleet nummer per 2 maanden ofzoiets maak, waar ik echt tevreden over kan zijn:D

Origineel geplaatst door The Es-Kimo
Ik zal 'm eens checken morgen....

Ben onder de indruk van je laatste paar releases!

Zo, lekkere plaat!
Vind de B-kant ook veel beter dan de A-kant, B1 en B2 dan met name.
Komt weer in m'n bakkie :dj:

Ik ken alleen nog maar 'Tiny Sparks Of Air' en 'Aggressive Behaviour':)

Die zijn lekker, vooral 'Tiny Sparks Of Air' vind ik vet.8)

De rest moet ik nog horen, maar dat zal wel in orde zijn;)

Ik heb de plaat inmiddels....ehm...krom wel te verstaan :confused:

Maar hijs goed!
'I don't give a damn' vind ik ook erg lekker

Hele vette plaat!!

Al een paar keer begonnen met die A1, lekkere track om me te beginnen bij een set!

:dj:

Origineel geplaatst door Re-Style
Hele vette plaat!!

Al een paar keer begonnen met die A1, lekkere track om me te beginnen bij een set!

:dj:

daar begin ik ook vaak mee....:D ...sterker nog,ik heb 'm express zo gemaakt,zodat ik een fatsoenlijke plaat had om mee te beginnen...

daar begin ik ook vaak mee....:D ...sterker nog,ik heb 'm express zo gemaakt,zodat ik een fatsoenlijke plaat had om mee te beginnen...

Daarvoor heb ik Sacrifice gemaakt ;)
Ook zoiets als Tiny Sparks, om mee te beginnen alleen ... :dubbel:

Origineel geplaatst door D-Ranged
Ik heb de plaat inmiddels....ehm...krom wel te verstaan :confused:

Maar hijs goed!
'I don't give a damn' vind ik ook erg lekker

Bij mij ook een beetje krom, vervelend als ik de B-kant wil draaien..... moet ik 'm iedere keer eerst weer een beetje recht duwen... ;)

Laatst bij de stadsomroep in Arnhem gedraaid, begonnen met Tiny sparks of air, en I don't give a damn er ook nog ergens tussendoor gejast! Topplaat!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back