Demonyx - The Way I Do It

hardcoreslavery

Hardcore Junky
iemand misschien met n reviewtje??

Probeer deze LINK .......die moet t doen
thnx

feedback gevraagd......als er dingen zijn die ik vogens jouw zou moeten veranderen...meld t ff ;)
bedankt

is dr echt helemaal niemand die ff de tijd wil nemen om deze track te reviewen??????
thnx

erg duistere intro....vet!

alleen zou ik de breaks hihat veranderen, te standaard!

het melodietje sluit totaal niet aan op je intro, als je duister begint moet de melodie em eigenlijk nog overtreffen...zonde! Ik vind de melodie sowieso erg lang voor een hardcore track..

suc6

Origineel geplaatst door hansbakker
erg duistere intro....vet!

alleen zou ik de breaks hihat veranderen, te standaard!

het melodietje sluit totaal niet aan op je intro, als je duister begint moet de melodie em eigenlijk nog overtreffen...zonde! Ik vind de melodie sowieso erg lang voor een hardcore track..

suc6

ik zal eens kijken wat ik hiermee kan.......je hebt wel gelijk in wat je zegt over het aansluiten van de melodie aan de intro.....ik ben alleen slecht in duistere molodieën te creëren :( moet ik s voor gaan zitte denk ik.
in ieder geval bedankt voor je review

Het begint lekker duister mooi intro, daarna het melodietje is echt gewoon wack is niet duister gewoon. er zit ook weinig variatie in. Klinkt eigenlijk erg ouderwets in mijn oren. De vocals klinken een beetje zacht en weggemoffeld en zweven er maar een beetje doorheen.

Origineel geplaatst door Exilim
Het begint lekker duister mooi intro, daarna het melodietje is echt gewoon wack is niet duister gewoon. er zit ook weinig variatie in. Klinkt eigenlijk erg ouderwets in mijn oren. De vocals klinken een beetje zacht en weggemoffeld en zweven er maar een beetje doorheen.

joooow bedankt voor je eerlijke review....daar kan ik teminste wa mee ;)
zal nog wel ff duren voor ik hiermee verder kan want ineens doet mn rechtermuisknop t niet meer en zie dan maar iets te fixen in FLStudio :( kutzooi....en dat net op m'n vrije dag =(

Ik sluit me wel een beetje aan bij de rest (het lijkt idols wel..), intro is goed maar de track is verder niet echt geweldig.
Ik vind m ook net ff iets te snel...

Hij lijkt qua sounds en melodie ook een beetje op een ander nummer dat ik van jou heb gehoord kan dat kloppen?

Succes met de track & met je muis...;)

Vette intro!

Track zelf vind ik te snel. Melodie is niet pakkend genoeg, geluid zelf vind ik wel mooi.

Origineel geplaatst door The Unholy
Ik sluit me wel een beetje aan bij de rest (het lijkt idols wel..), intro is goed maar de track is verder niet echt geweldig.
Ik vind m ook net ff iets te snel...

Hij lijkt qua sounds en melodie ook een beetje op een ander nummer dat ik van jou heb gehoord kan dat kloppen?

Succes met de track & met je muis...;)

ghehehehehe tjah bedankt :biertje:
Wat jij zegt ja.......datviel mij strax ook op......ik dacht dat ik de verkeerde track aan had gezet maar dat bleek niet zo te zijn. Lijkt er wel verdacht veel op (qua geluid maar ook qua melodie) maar ik heb dat niet bewust gedaan......gewoon toeval denk ik :confused:
ik ben wel van plan om misschien t hele nummer wel om te gooien en alleen de intro te bewaren want daar krijg ik alleen maar goeje reacties op......toch nog iets dus :D
bedankt voor de review

wat heb je binnen fruity gebruikt voor deze track?:confused: :mega:

Origineel geplaatst door manvsmachine
wat heb je binnen fruity gebruikt voor deze track?:confused: :mega:

een aantal samples(jah....echt waar ;) ), een aantal "beepmaps" en de REFX Vanguard in combinatie met een hele bult (standaard) effecten :dj: :mega:

Origineel geplaatst door hardcoreslavery
een aantal samples(jah....echt waar ;) ), een aantal "beepmaps" en de REFX Vanguard in combinatie met een hele bult (standaard) effecten :dj: :mega:
zou het bijna niet geloven dat je samples gebruikt :biertje: :dubbel:

zou het bijna niet geloven dat je samples gebruikt :biertje: :dubbel:

jah....verrassend ofnie??!!!! :D
maar uhh....waarom wilde je dit eigelijk weten?

Oh wil gewoon ook es weten wat ik binnen fruity beste kan gebruiken voor HC 8>

Oh wil gewoon ook es weten wat ik binnen fruity beste kan gebruiken voor HC 8>

blood overdrive, reeverb en chorus.

Origineel geplaatst door isnieZot
blood overdrive, reeverb en chorus.
ok isnie thnx

Back