Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door hansbakker
erg duistere intro....vet!
alleen zou ik de breaks hihat veranderen, te standaard!
het melodietje sluit totaal niet aan op je intro, als je duister begint moet de melodie em eigenlijk nog overtreffen...zonde! Ik vind de melodie sowieso erg lang voor een hardcore track..
suc6
moet ik s voor gaan zitte denk ik. Origineel geplaatst door Exilim
Het begint lekker duister mooi intro, daarna het melodietje is echt gewoon wack is niet duister gewoon. er zit ook weinig variatie in. Klinkt eigenlijk erg ouderwets in mijn oren. De vocals klinken een beetje zacht en weggemoffeld en zweven er maar een beetje doorheen.

kutzooi....en dat net op m'n vrije dag 

Origineel geplaatst door The Unholy
Ik sluit me wel een beetje aan bij de rest (het lijkt idols wel..), intro is goed maar de track is verder niet echt geweldig.
Ik vind m ook net ff iets te snel...
Hij lijkt qua sounds en melodie ook een beetje op een ander nummer dat ik van jou heb gehoord kan dat kloppen?
Succes met de track & met je muis...![]()

Origineel geplaatst door manvsmachine
wat heb je binnen fruity gebruikt voor deze track?:confused:![]()
), een aantal "beepmaps" en de REFX Vanguard in combinatie met een hele bult (standaard) effecten

zou het bijna niet geloven dat je samples gebruiktOrigineel geplaatst door hardcoreslavery
een aantal samples(jah....echt waar), een aantal "beepmaps" en de REFX Vanguard in combinatie met een hele bult (standaard) effecten
![]()
![]()

zou het bijna niet geloven dat je samples gebruikt![]()
![]()

Oh wil gewoon ook es weten wat ik binnen fruity beste kan gebruiken voor HC![]()
ok isnie thnxOrigineel geplaatst door isnieZot
blood overdrive, reeverb en chorus.