Vegvísir of the Void (Space music/drone/dark ambient)

SanderSwi

Ouwe rot
Vertrouw jij de Vegvísir als gids terwijl hij je door de duistere delen van het universum rondleid waar geen licht uit kan ontsnappen?

dit nummer is het duistere broertje van Intergalactic Vegvisir, maar nu met dubbele spacepads, grotere reverbs en ruwere meer duistere tonen maar met herkenbare stukjes uit zijn verleden.

Vegvísir is a compound word formed from the two Icelandic words, vegur and vísir. Vegur means 'way, road, path' (lit. 'way'), and vísir, inflection form of vísa, 'to show, to let know, to guide'

Intergalactic Vegvisir is hier te vinden mocht

aka een zwart gat? ik houd van spaghetti maart wil geen spaghetti worden :S
lekker zweefnrtje,
maar ik vraag me wel af hoe kan die mij showen zonder licht :P

aka een zwart gat? ik houd van spaghetti maart wil geen spaghetti worden :S
lekker zweefnrtje,
maar ik vraag me wel af hoe kan die mij showen zonder licht :P
het hangt er een beetje van af welke scifi/fantasy je wil volgen maar meestal is de void iets anders dan een zwart gat

meestal is de void een referentie naar of een gat in het helal waar gewoon helemaal niks is.. geen sterren geen stof niks... of een plek die tussen maar buiten de universums ligt
vaak leven hier lichaamloze wezens of wezens die uit anti-matter bestaan en alles wat wel uit echte materie bestaat willen vernietigen

daarnaast wil dat er geen licht uit kan ontsnappen niet zeggen dat er binnen geen licht is, denk aan de angler fish enzo in het duister van de zee...

1770747852304.png

Back