Origineel geplaatst door mc_kwok
Hej, heb je je pulse toch verkocht? En ik dacht...
Nee, ik heb de Pulsen nog en ze blijven waar ze zijn ! Kneit vergeten dat dit ook Waldorf was ...!!!

(en naar mijn bescheiden mening de vetst klinkende Waldorfjes ooit....maar helaas monogaam)
Origineel geplaatst door mono-poly
Te recht?
Nou breek mij de bek niet open hoor.
Hoe kun je nu 1 vcf gebruiken en dan vergelijken met een Q+?
Zijn we echt allemaal het spoor bijster ineens?
Zouden we niet gewoon per voice een vcf willen?
Zouden we niet meteen een uitgebreidere vcf willen (ook dit per voice natuurlijk) ?
Ik heb me geprobeerd in te houden hier maar wat een partij bullshit staat er in deze tread zeg.
Monootje lieve jongen, laten we het vooral luchtig houden hier...We weten dat je liefhebber puur sang bent, maar het ging me om de benadering van Joris...
Puur teknisjh heb jij gelijk ntuulk !
Origineel geplaatst door Alex Omega
ach ja we kunnen wel lullen.... let the sound do the talking....
Dat bedoel ik dus. Net zoals bij alle synths zitter er ook in de Q+ sounds die best prut klinken.
Nu ja, bepaalde sounds klinken niet prut op zich, maar de perceptie geeft ons het gevoel dat sound 'X' niet bruikbaar is in een bepaalde compositie waardoor het lijkt of diezelfde sound lullig klinkt.
Dat is de enige regel die telt. Het gaat niet om toestel A of B, maar wel of je de sounds uit om het even welk toestel weet te combineren.
Het is zoals DJ zijn. Niemand ligt wakker van het feit of je plaatjes draait met een Technics of een Numark.
Welke plaatjes je draait en hoe je ze mixed, dat maakt het verschil.