2 Many DJ's

Ik vind het inderdaad ook absurd dat ze met hun poten aan een klassieker als Destiny's Child durven zitten! ;)

-- HanzZ

hmmm....

hmmm....

Origineel geplaatst door Pjotr G
ja...als ik die kruising tussen destiny's CHild en 10cc hoor dan word ik een beetje kwaad....blijf met je fikken van oude klassiekers af!

Sja...ik wil niet stoken hoor, maar in het nummer van Destiny's Child zit ook een gejat stuk muziek..in het midden;"Child of Destiny...enz" De tekst is weliswaar iets anders, maar die melodie was een kleine 30 jaar eerder al eens gezongen door Blondie in haar hit "Rapture"...

Destiny's Child kon dus zelf ook niet van een echte oude klassieker afblijven !

Re: hmmm....

Re: hmmm....

Origineel geplaatst door Oxy-Yan

Sja...ik wil niet stoken hoor, maar in het nummer van Destiny's Child zit ook een gejat stuk muziek..in het midden;"Child of Destiny...enz" De tekst is weliswaar iets anders, maar die melodie was een kleine 30 jaar eerder al eens gezongen door Blondie in haar hit "Rapture"...

Destiny's Child kon dus zelf ook niet van een echte oude klassieker afblijven !

Hahahaha! :D

-- HanzZ

is die post nu serieus?

met klassieker refereerde ik dus naar dreadlock holiday....

ik weet ook wel dat destiny's child veel jat

Origineel geplaatst door Pjotr G
is die post nu serieus?

met klassieker refereerde ik dus naar dreadlock holiday....

ik weet ook wel dat destiny's child veel jat

...Daarom moest ik zo lachen - volgens mij begreep ie het nie helemaal...:) ...en anders was het grapje wel erg subtiel...

-- HanzZ

uiteraard deel ik jullie gevoel voor cinisme.....8)

Maar trouwens....wie had nou die remix gemaakt van armand van helden's klassieker???;)

ik idd...maar op verzoek van iemand ;)

maar goed er is toch wel een verschil tussen een vocaltje en een alarmpje uit een song trekken.....en een complete instrumentale versie uit n song trekken, nie?

hoewel....soms is subtiel jatten al erg irritant...als het overduidelijk is gejat...zoals eh titel ontschoten maar goed. of eh 100.000 "trance" platen

en oproep aan iedereen: laat het "DHS - the house of God" loopje nu eens lekker met rust! (lees: black legend, verschillende hak-gasten, mad-house)

Hee joh....Ik begrijp je punt. Inderdaad MadHouse is écht afgezaagd.(te makkelijk om daarmee een hit te scoren)

2 many DJs zelf zijn het overigens ook met jou een Pjotr.

"Het is geen enkele kunst; iedereen met een computer kan dit maken" aldus de Dewaele broertjes onlangs in een interview bij 3FM.

Weetje, de mixen van 2manyDJs zijn leuk voer voor op de dansvloer, That's All

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Weetje, de mixen van 2manyDJs zijn leuk voer voor op de dansvloer, That's All

Dat kan wel zo zijn, maar probeer eerst zelf maar 's die unieke en bizarre combinaties te vinden!
Knap staaltje werk.

R.

yup erg geinige CD met flink wat edit-werk....al heb ik het zelf niet zo op al die meneer X vs mevrouw Y mixen, ik heb deze CD wel gekocht en draai em af en toe met plezier...wel vnl. vanwege de lekkere electro trax die er ook tussen zitten...

ik hoop eigenlijk dat mensen die nu bezig zijn met die VS mixen zich wat meer op eigen werk storten...tis een beetje gimmicky...

en van fucking soulwax EIS Ik gewoon een nieuw album! tering wat zijn (waren?) die lui goed....

Olaf

Back