Nieuw...

NLS

dus..
Na het lezen van diverse topics heb ik me geregistreerd.

Ik ben Niels Verhoek en kom uit het prachtige Apeldoorn en ben al vanaf mijn zevende bezig met muziek. Na twee jaar Algemene Muziek Vorming (noten leren, zingen en rammen op een klokkenspel) werd mijn intresse getrokken door Synthesizers. Ik ben keyboard les gaan volgen en al snel kon de eerste nummers van de radio zo na spelen. Van keyboards naar synthesizers was voor de logische stap.
Pas met de komst van de roemruchtige Atari en Steinberg's 24 begon ik met opnemen en bedenken van nummers in 1989.

2004...

De hobby is werk geworden, heb een eigen studio gehad. (wegens het niet uitbetalen maar gestopt) en heb aan de zijkant gestaan dance acts.

Ik hoop dat we leuke info en facts uit kunnen wisselen.

een hartelijk welkom uit het zonnige Eindhoven ! :biertje:

ga jij trouwens ook naakt fietsen op 12 juni ?

Een warm welkom voor een mede 303 gebruiker;)

Ik heb aan de zijkant gestaan bij Vengaboys en Alice Deejay. Erg leerzaam! Iedereen zat toen af te geven over, slechte teksten, goedkope soundjes... ik heb het niemand horen nadoen en zoveel succes ermee te hebben.

Ik heb in die periode veel tips en trucs op gedaan die ik nog dagelijks gebruik...

Die MC-303 ja...tis als pindakaas he... wie is er niet groot mee geworden.. Wil er voor de nostalgie nog een cs1x bij hebben....

Origineel geplaatst door NLS
ik heb het niemand horen nadoen en zoveel succes ermee te hebben.

het 1e wel, het 2e (gelukkig) niet. :D

Welkom:stupid

Welkom:biertje:
Ik vond Vengaboys en Alice Deejay helemaal niet slecht destijds.
Die muziek leek simpel maar zat erg goed in elkaar.
Dat waren trouwens dezelfde producers die daarachter zaten. Ik weet alleen de naam niet meer, Danski en nog iemand of zoiets.

Origineel geplaatst door MIDIoot
Welkom:biertje:
Ik vond Vengaboys en Alice Deejay helemaal niet slecht destijds.
Die muziek leek simpel maar zat erg goed in elkaar.
Dat waren trouwens dezelfde producers die daarachter zaten. Ik weet alleen de naam niet meer, Danski en nog iemand of zoiets.

Danski en Delmundo... (dennis en wessel)...

Back