ruis_hoe weg te krijgen

paul

Joe haj
een goed morgen,

fruityloops:

kheb een softsynth en die stuur ik naar FX4

op die FX4 heb ik het volgende staan in volgorde : ParaEQ, Revb, Comp, ParaEQ, Delay

nou hoor ik de heletijd ruis.. behalve als ik de eerste ParaEQ uitzet dan hebk geen ruis meer..

die EQ heb ik wel nodig dus die blijft ook staan, maar nou is mn vraag of ik die ruis weg kan krijgen want die hoor ik dus de hele track.

misschien dmv een plugin ofzo...¿ zoja welke?

bvd.

owja.. zelfs als ik mn tack niet afspeel dan zie ik dat er signaal binnekomt heel zacht op FX4... dus ruis..

zelf denk ik dat het ook te maken heeft met de compressor in combinatie met de EQ waar veel hoog in zit

Re: ruis_hoe weg te krijgen

Origineel geplaatst door paul
een goed morgen,
....op die FX4 heb ik het volgende staan in volgorde : ParaEQ, Revb, Comp, ParaEQ, Delay

liever zo: Delay, Comp, Revb, ParaEQ.

als je de eq na de galm plaatst heb kan je deze nog mooi afstellen. een dubbele eq is natuurlijk niet handig en ook niet nodig.. en wat madr zegt klopt dan ook. je boost je ruis gewoon.

waarom weg halen gebruik die ruis gewoon!

anders moet je ff kijken wat je kan doen met de filter plug gewoon wat res en cut weg draaien let wel daar wordt het iets doffer van

Cool.....software studio's die ruisende FX chains emuleren.....misschien moet je de deoxidize plugin na je virtual plug VST hangen :D

Het zijn wel allemaal Buzz plugs, misschien dat ze ruis gebruiken als anti-aliasing?

Re: ruis_hoe weg te krijgen

Origineel geplaatst door paul
als ik de eerste ParaEQ uitzet dan heb ik geen ruis meer..

ik heb een probleem...

ik zet altijd mijn auto vlak voor mijn voordeur, op de stoep, met de kofferbak tegen de brievenbus.
nou kom ik mijn huis niet meer in of uit.
weet iemand misschien een goede ladder om over mijn auto te klimmen naar de voordeur?

als ik mijn auto ergens anders neerzet kan ik wel naar binnen, maar ik zet 'm het liefst strak tegen de deur aan.

alvast bedankt.

Re: Re: ruis_hoe weg te krijgen

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik heb een probleem...

ik zet altijd mijn auto vlak voor mijn voordeur, op de stoep, met de kofferbak tegen de brievenbus.
weet iemand misschien een goede ladder om over mijn auto te klimmen naar de voordeur?

als ik mijn auto ergens anders neerzet kan ik wel naar binnen, maar ik zet 'm het liefst strak tegen de deur aan.

alvast bedankt.

:dubbel:

een andere optie is natuurlijk: jezelf een weg door je auto heenbanen met een slijptol.

ik heb een probleem...

alvast bedankt.

doe is lief ;)

ik heb een probleem...

alvast bedankt.

Koop een gabber CD, sluit de Cd-speler aan op een 300.000 watt versterker, zet de 500.000 watt boxen boxen achter je huis vlak tegen de achterdeur. Gebruik in je auto je afstandbediening om de Cd-speler te starten nadat je de auto hebt geparkeerd tegen de voordeur. Na 2 seconden ligt de voordeur achter je en jun je zo over je auto kruipend gewoon naar binnen, tenminste als de rest van je huis er nog staat..................:D

ik heb een probleem...

alvast bedankt.

:dubbel: Geweldig!

Back