• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Edirol UA-1A Analog Audio Capture + Klassieke Brainmachine

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

org

Nieuwkomer
Edirol UA-1A USB Analog Audio Capture externe geluidskaart. Erg handig voor laptoppers :)
Prijs 70 euro. Ruilaanbod ook welkom.
Meer informatie:
http://www.edirol.com/products/info/ua1a.html

Een brainmachine is een analoog instrument dat piepjes uitzend in combinatie met een bril waarop leds in en uit fase knipperen. Dit heeft een relaxeerde werking voor de gebruiker.
In de jaren 90 werden brainmachine veel op Parties in Chill rooms gebruikt. En werd toen gezien als de perfecte electronische drug. Op de betere Parties zul je de machines over nog steeds tegenkomen.

Ik heb de brainmachine van het merk Mind Aktivator Holiday in 1996 voor een dikke 300 piek aangeschaft. Ik kwam hem gisteren weer tegen toen ik aan het opruimen was. Je mag hem voor 75 euro komen halen. Een leuk ruilaanbod is ook welkom. Hij komt trouwens in een mooie meeneem etui. ;)

brain.jpg

Ben inmiddels overladen met reacties over de Brainmachine. Wil even melden dat ie verkocht is aan Dob (Robbert) die al een paar minuten nadat de advertentie online stond reageerde.

De Edirol is overigens nog te koop.

Edirol UA-1A

Edirol UA-1A

Mijn Edirol externe USB geluidskaart(Ideal voor Mac en PC notebooks) is ook nog steeds te koop. De UA-1A kan weg voor 70 euro. Ook zelf ophalen. Woon vlak bij Amsterdam Centraal Station mocht je met de trein komen. Ik heb geen zin meer om een uur in de rij te staan voor A'dams postkantoor voor rembourspakketjes.

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back