De grote 80's thread

o_jem.jpg

herinnerd iemand zich nog de serie " moddermonsters"

(' under the mountain" in t engels dacht ik)

Hahah Jem & the holograms en the misfits

Attachments

• Theme - Jem.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 119
WAAR IS HET TESTBEELD GEBLEVEN???

evenals die rare geluiden vroeger op FM op 87.50 Mhz bieidiedidbidoe aan het begin van de FM schaal op de radio???

BALTHASAR GERARDS KOMMANDO, VOPO'S, PANDEMONIUM, BLITZKRIEG, LÄRM, GEPÖPEL, THE RAPERS, NOXIOUS, THE BROMMERS, THE SQUATS, THE NITWITZ, DE STRAKS, RAKKETAX, PIEPOKOEIE, DE ZOLDERSPOKEN, KIKKERSPUUG :halleluja

dat was de intergalactic police... die is nu opgedoekt...

maar idd, waren dat niet gescramblede signalen van het 1 of ander?

ja ik denk het, nu ik eraan terugdenk best vet, hahaha maar daar was ik toen te jong voor, had ik ze maar gesampled...

maar dat testbeeld is ook weg, was wel handig om je TV in te regelen

WAAR IS HET TESTBEELD GEBLEVEN???

evenals die rare geluiden vroeger op FM op 87.50 Mhz bieidiedidbidoe aan het begin van de FM schaal op de radio???

dat was volgens mij een baken voor vliegtuigen.
of de russen,.. of het gele gevaar (china)
daar moesten we bang voor zijn in de 80's
kan natuurlijk ook de aftandse afluister gear van de BVD zijn geweest, wat hadden ze het druk toen, nederland was vergeven van commies en ander revolutionair tuig.
:maffia:
oh, ja, en als "de Bom" viel, dan moest je met je vingers in je oren onder tafel gaan zitten, dacht ik.
groeten,
jeroen

oh, ja, en als "de Bom" viel, dan moest je met je vingers in je oren onder tafel gaan zitten, dacht ik.
groeten,
jeroen
dat was een keer bij een aflvering van The Young Ones...
neen, men moest toch echt de kieren van de raamkozijnen insmeren met groene zeep...
maar dat was al in de jaren 60

He vet Jem met Synergy :P

Ik was altijd voor de Misfits in die serie jwt hehe

Net als de band The Misfits trouwnes die hadden ook beter niet her-opgericht kunnen worden. Treurig

Je had ook een serie "the misfits of science" met een jonge courtney cocks erin.. Vond ik ook wel lagge.

dat klinkt als een rijtje punk bands...

Yep allemaal nederpunk en hardcore vanaf 1980 de beste punk/hardcore tijd. PUNK=DOOD(r.i.p.)

Back